8 Eylül 2010 Çarşamba

Bir Eyüp Sabri Tuncer postu!

Eyüp Sabri Tuncer'in online satış sayfasında 30 Ağustosa kadar süren bir kampanya vardı. Bir adet body mist bir adet vücut losyonu ve bir adet krem içeren Parfume Jewels seti normal satış fiyatı olan 40 TL yerine 20 TL üstelik bir set alana ikincisi bedava. İki set 20 TL'ye geliyor yani vaaav:) Ben uzun blog araştırmalarım sonrasında hafif oldukları söylenen iki kokuyu seçtim Cherry Pie ve Pure Love. Yanında bir de okyanus ferahlığı araba kokusu almıştım o kadar güzel ki çok sevdim hem de çok:)o arabamda olduğu için fotoğraflayamadım:(
Bu Cherry Pie setim gördüğünüz gibi hepsini yarıladım. Ben bu kokuyu sevdim tamam bayılmadım ama sevdim:) Body mist güzel kullanışlı ama kokusu kalıcı değil . Losyonun sürümü kolay. Krem biraz fazla yağlı geldi bana. Ama bu set 10 liraya her türlü alınır. Bu arada boyutları gayet büyük tutulmuş.
Bu da  Pure Love. İşte ben bunu hiiiiç mi hiç sevmedim. Bayat kolonya gibi falan kokuyor. Bunu alır almaz kardeşime hibe ettim :) Kremini arkadaşına vermiş o da:) Fotoğraflamak için sadece losyonu ve body misti kalmış. Body misti kullanıyor kendisi ama bunu sıktığı zamanlarda ben odasına girmiyorum o kadar sevmedim bu kokuyu:(

Yerli malı body mistimiz var diye sevinmiyorum desem yalan olur ama kalite biraz daha artar umarım. O zaman sete değil sadece body miste bile 20 lira veririm ama bu haliyle değil. Yeni bir kampanya yaptıklarında diğer kokularını dener miyim denerim, tavsiyelerinizi de şimdiden beklerim:)

2 yorum:

  1. bende geçen kampanyasında 5-6 set almıştım sanırım. bir tanesi çok berbattı gerçekten.diğerlerini beğenmiştim ama :))

    YanıtlaSil
  2. Evet bazılarında oldukça başarısızlar ama olsun böyle bir işe girişmeleri güzel:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...