9 Eylül 2010 Perşembe

Çok Severek Alıp Bir Türlü Kullanamadığım Taçlarım

Taç bakmayı almayı çok seviyorum hem de çok! Ama benim bir sorunum var:( Ben taçları saç aksesuarlarını alıyorum alıyorum ama bir türlü kullanamıyorum. Ya takmak isteyip kombinleyemiyorum ya da aklıma gelmiyor takmak.. Neyse en fazla birer kere takılmış taçlarımı sizinle paylaşayım:
en çok bu sonuncu tacımı seviyorum bunu Rossman'dan almıştım. Fiyat:3 TL
Hepsini nereden aldığımı yazmaya ve hatırlamaya çalışmaya üşendim:) Merak ettiğiniz olursa sorabilirsiniz:)

1 yorum:

  1. bende çok severim taçları benim takamama nedenimse başımı ağrıtmaları, yani evden çıkarken çok güzel takar ederim, ama iki saatin sonunda sıkar beni, kafamı acıtır filan çıkartırım, ama renkli renkli model model taçları görünce almadan da edemem :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...