12 Eylül 2010 Pazar

Converse Ayakkabı Alana T-shirt Hediye

Ben çoğunlukla spor ayakkabı kullanan birisiyim. Daha doğrusu çoğunlukla converse kullanan birisiyim:) Sayı vermiyim ama renk renk converse'im var diyim:) Kardeşimle çok beğendiğimiz bir renk vardı bir iki yıldır, bu kampanyayı da bahane edip aldık. Aslında ona hediye aldım ama ayak numaraları aynı olunca ayakkabı konusunda pek senin benim olmuyor:) Bu arada converse'in yeni çıkardığı SLIM modellerini hiç mi hiç beğenmediğimi de belirtiyim. Ayakkabının bir türlü düzgün resmini çekemedim ben de netten bir resim buldum.
Güzel ama di mi:) Kotla çok güzel duruyor gerçekten şiddetle tavsiye ederim. Dark Green rengi. Biz Panora Boyner'den aldık. Fiyatı:109 TL .
Sıra hediye seçmeye gelince pek bekledğim gibi olmadı durum,müşteri hizmetlerine yönlendirildik , görevli bayan bir depoya gidip elinde 2 tane t-shirtle geri geldi, ben bütün seçenekleri görmek istediğimi söyleyince de, küçük beden sadece bu ikisi kaldı dedi. Ne kadar doğruyu söylediğini bilemeyeceğim ama kendimiz t-shirtümüzü standlardan seçsek çok daha güzel olurdu. Getirdiği t-shirtün biri zaten dümdüz kolsuz bir şeydi biz de diğerini seçtik. T-shirtümüz de bu:

T-shirt pek içime sinmedi ama napalım:( Siz de converse almaya niyetliyseniz Boyner'den başka bir yerden almanızı tavsiye ediyorum. Ayrıca sinir olduğum şeyleri burdan yazmak pek güzelmiş,blogumu seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...