7 Eylül 2010 Salı

L'Oreal Bare Naturale The Flawless Starter Kit

Bu da bir iki ay öncesinden bir strawberrynet alışverişim. Bu seti 27 liraya almıştım indirimdeydi az önce baktım hala indirimde :) Türkiye'de sadece fondoteni 55 lira civarında haberiniz olsun.
Sete gelelim:
1x Bare Naturale Nazik Mineral Makyaj Güneş Koruyucu SPF 19 10g/0.35oz ( #456 Yumuşak Fildişi )


1x Bare Naturale Yumuşak Odaklı Mineral Son 1.2g/0.04oz ( #401 Yarı Saydam )

1x Bare Naturale Nazik Mineral Allık 1.2g/0.04oz ( #486 Pembe )

Mineral son dedikleri ürün ve allığın rengi bütün setlerde aynı sadece fondötenin rengini seçiyorsunuz ben soft ivory rengini seçtim . Renkleri L'Oreal in sitesinden inceleyebilirsiniz.


Fondöten koskocaman o tam boy eminim ama allıkla mineral son biraz ufaklar onlar seyahat boyu sanırım. Ürün yorumlarına gelince allık ve mineral sonun hazneleri çok küçük kullanımları çok zor, fondöten bu açıdan kullanışlı. Fırçaları çok güzel yumuşacık.  Sırf fondoten için alıncak bir set bence. Kullanırken kapaklar kapalıyken biarz salayıp hazneye bir miktar toz dökülmesini sağlıyosunuz sonra fırçasını açıp hazneden alıp kullanıyorsunuz.
Bu mineral son nedir ben hiç bilmiyorum bilen varsa ve anlatırsa çok güzel olur:)

1 yorum:

  1. Sabitleme pudrası canım 😊 bu zamana kaldıysa tabi 😂 çok canım çekti ya nerde bulurum bu ürünleri 😞

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...