8 Eylül 2010 Çarşamba

Saç Bakım Ürünlerim

Bu aralar saçlarım uzun zamandır olmadığı kadar sağlıklı ve kolay şekil alıyor. O yüzden bu aralar kullandığım saç bakım ürünlerini bir süre daha değiştirmeyeceğim. Ürünler arasında hiç şampuan yok çünkü o başka bir postun konusu :) Biraz fazla ürün var ama hepsini her zaman kullanmıyorum. Genelde uygun fiyatlı ürünler tercih ediyorum , daha doğrusu ediyordum artık durum biraz değişebilir:) (Eee artık okul bitti iş hanfendüsüyüm:p)
Sol baştan başlıyorum:
1) JOHN FRIEDA Frizz Ease ,Dream Curls ,Curl-Perfecting Spray: Bu ürünü yeni aldım . Bir gün tek başına kullandım benim buklelerimi hale yola sokmak için pek yeterli olmadı. Üstüne bir de krem 7 24 kullandığımda süper oluyor. Gerçekten muhteşem bukleler elde edebiliyorum hem de maşa kullanmadan:) Saçları zaten güzel dalgalı olanlar, saçını ağırlaştırmayan ,yapış yapış yapmayan bir ürün arayanlar hiç durmasın alsın bu ürünü.
Watsons fiyatı:24 TL

2)ELİDOR Belirgin Bukleler Saç Köpüğü: Bu ürünü bir kere kullandım sadece ve yeniden anladım ki ben saç köpüğü sevmiyorum. Benim saçlarım çok ince telli olduğundan yapış yapış , sert , iğrenç bir şey çıkıyo ortaya. Bildiğimiz saç köpüğü öyle bukleye yönelik bir özelliği yok.
Ben BİM'den almıştım, fiyatı 4.95 TL idi ama normalde 10 TL falan sanırım.

3)PANTENE Mükemmel Bukleler 7/24 Krem: Bu ürün bir ara üretilmiyordu çok üzülmüştüm:( Yeniden üretildiğini görür görmez aldım. Pantene kokusuna aşığım , pantene parfümü çıksın ilk ben alacağım söz:) kokusu haricinde aslında elidor 7/24 le aynı ama bunun gramajı elidorun 2 katından fazla ve fiyatları arasında 1 2 lira fark var. Ammmaa geçen gün Rossman gezimde gördüm ki Elidor firması bakmış Pantene ,7/24 piyasasını ele geçirmeye başladı, şişesini değiştirmiş gramajını artırmış yeni Elidor 7/24 ü henüz denemedim.
Fiyatı:5.75 TL

4) Dove Heat Defense Spray: Bu ürünü saçımı düzleşticiyle düzleştirmeden önce kullanıyorum. Saçların ısıdan daha az etkilendiğini öne sürüyorlar ama ben pek emin değilim ürünün işe yararlığı konusunda. Saçı saran bir tabaka oluşturduğunu kabul ediyorum ama benim saçlarım aynı oranda kırılıyor gibi geliyor bana. Ama saçıma hiçbir şey sürmeden düzleştirmeye de kıyamadığımdan bu üründen 2. kutuyu kullanıyorum.
Ben bu ürünü de BİM'den almıştım 4.95 TL'ye hala var BİM lerde.

5)Citre Shine-Shine Miracle Polishing Serum:  İşte bu ürün çok bilinen bir ürün değil. Hep gittiğim bir parfümeride önermişlerdi. Aldım gitti , o zaman saçlarım çok yıpranmış berbat bir haldeydi ne bulduysam deniyordum. Ürünü saçlarımın ıslaklığını havluyla aldıktan sonra fındık büyüklüğünde diplere gelmeyecek şekilde uyguluyorum. Fön çekecek de olsam kremleyip dalgalı yapacak da olsam bu ürünü mutlaka kullanıyorum. 3 ay önce falan aldım ve hala bu kadar:) Tamam çok muhteşem bir ürün değil ama ben kullanmaya başladığımdan beri saçlarımın düzeldiğini düşünüyorum belki bu üründen belki kullandığım envai çeşit diğer ürünlerden.Ürün ısıya karşıkoruma, elektriklenmeyi önleme gibi vaatlerle satışta:)Schwarzkopf  un bir ürünü.
Fiyatı: 21 TL

6)Pronwer Krem 7/24: İşte bu benim gelmiş geçmiş en güzel keşfim. Bu kremi çok seviyorum gerçekten. Parfümerimde dolaşırken görüp bu neymiş ya diyip fiyatını da görünce sepete atmıştım. Watsons , Rossman gibi büyük kozmetik marketlerde satılmayan bir marka ama semt parfümerilerinde falan kesin bulursunuz. Ben çok satılmadığı için üretimden kalkacak korkusuyla 2 tane daha depoladım bile:)
Fiyatı: 3.5 TL
7) Akat Gardi Saç Köpüğü: Bu ürünü de parfümerimden almıştım. Az sonra bahsedeceğim saç sabitleme spreyini çok beğendiğimden bu markanın saç köpüğünü de denemek istedim ama sevmedim sevemedim.
Fiyatı:3 TL
8) Akat Gardi Saç Spreyi: Bu saç spreyinden 4. şişem. Ne diyeyim çok seviyorum bence işlevsel bir ürün fiyatını da hesaba katınca değiştireceğimi sanmam.
Fiyatı: 2 TL

Çok kocaman bir post oldu , yordu beni valla:) Yorumlarınızı bekliyoruum:)

4 yorum:

  1. bir postunda demişsin ki saçlarıma o kadar bakım yapmama rağmen çok kırık var diye. Düzleştiriden elbet belli bir yıpranma olur, ama tv sanatçıları mankenlerini düşün senden benden çok oynuyorlar saçlarını. Düzleştirmesinden boyasına kadar. Üstelik hergün! Ama onlar adam gibi ürünlerle bakımını yapıyor. Bu kullandıkların ne böyle ?? İnan senin gibi alışveriş delisi ve ürün yelpazisini yüksek tutan birine yakıştıramadım. Akat desen ne kadar iyi tutsada saçı, uzun zamanda mahveder.Doveeeee yurtdşnda en beğenilmeyen saç markası. Pantene market işi. John frieda, eh ama yine tam değil. Paranı biraz daha güzel biriktirip daha kaliteli ürünler alabilirsin. Geç bunları kuzucum. Hiç olmadı aktarcıdan envai çeşit yağ alıp (tanesi 5 lira) karışım yapıp sürebilirsin. Bu kullandıkların markaları hepsi birbirinden adi. Sakın yanlış anlama, senin daha akıllıca alışveriş etmeni istiyorum sadece :) Saça en zararlı şeyleri kullanıyorsun.
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle teşekkürler haklısın saç ürünlerini çok bilmiyorum. Hatta bu konuda yardımcı olacak olanalr varsa minnettar olurum:) Doğal yağlarla bakım zaten yapıyorum bu arada ama yeterli olmuyor olabilir..

    YanıtlaSil
  3. zararlıdır benden soylemesi, arastırdım cunku sacıma etkisinden sonra sonucları korkunc

    YanıtlaSil
  4. elidorun bu köpüğüne ve pantenin mükemmel bukleler 7/24 düne bayıla bayıla kullanıyordum ama ne yazıkki bu iki mükemmel ürün piyasadan kalmış ve saçlarım o gün bu gündür perişan tüketicilerinize kulak verin bu iki ürünü mumla arar oldum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...