7 Eylül 2010 Salı

Strawberrynet siparişim :)

Bu strawberrynet 'den yaptığım 3. alışveriş hiçbirinde sorun yaşamadım ve yaklaşık 4 işgününde kargom elimdeydi. Fakat nulunduğum semtin ptt dağıtım şubesinin daha önce de belirttiğim ilginç yavaşlığından dolayı bu sipariş,im yaklaşık 10 günde geldi ben de sinir harbi yaşadım tabi:) Neyse geldi cicişlerim:) Uzun zamandır tonik arayışındaydım aslında bu ilk toniğim olacaktı ve iyi bir şey olun istiyordum :) Sonunda Lancome Tonique Eclat Clarifying Exfoliating Toner de karar kıldım. 200ml şişesi 40 liraya geldi.  Bir de çilekcim sağolsun biz Türkler için bayram hediyesi ayarlamış. Calvin Klein marka ruj ya da göz farı. Ben rujların rengini çok çılgın bulduğumdan siyah göz farını seçtim hediye olarak.

Bu toniği çok sevdim çok güzel ferahlatıyor ama 5 gündür falan kullanıyorum şuna bakın ne kadar azaldı:( Bu bittikten sonra daha ekonomik tonikler deneyeceğim. Şimdilik aklımda bodyshop seaweed serisi var bir an önce 2 al 1 öde yapsınlar:)

           
Bu da hediyem ben çok sevdim çantamda bu olunca aynaya gerek yok aynası gayet yeterli farın pigment gayet güzel fırçası küçücük ben göz kalemi niyetine bile kullanıyorum:) Bir de bedava kayısı baldan tatlıdır meselesi var:)
O kadar çok alışveriş yapıyorum ki bu ara postların ardı arkası kesilmeyebilir:)

1 yorum:

  1. roc tonik tavsiye ederim salisilik asitli, temizleme jelini de kullanıyorum gıdım gıdım azalıyor tonik :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...