25 Eylül 2010 Cumartesi

Victoria's Secret ve GAP Cicilerim

Lise'den bir arkadaşım Work&Travel la Amerika'ya gitmişti. Gelirken de bu cicileri getirmiş hediye . Çook şirinler gerçekten. GAP parfüm süper kokuyor,yanımda taşıyacağım. Victoria's secret kreme zaten söyleyecek laf bulamıyorum süper kokuyor.Kullanmaya kıyamıyorum:( Amber Romance adı (Secret Garden koleksiyonundan)
Çanta da pek tatlı:)
Bana victoria's secret alabileceğim şöyle kargosu uygun bir site söyleyebilecek birileri var mı orada..?

3 yorum:

  1. cok guzeller,hayirli olsun.bence sen bi vitoria'nin sitesine bak ordanda satsi yapiliyor:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler:) Victoria'da Türkiye'ye kargoçok pahalı malesef:(

    YanıtlaSil
  3. 3ka.com a bak canım ben ordan aldım kargo uygun ve cabuk gelıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...