9 Ekim 2010 Cumartesi

Cheapsmells İndirimine Yine Dayanamadım!

Cheapsmelss sitesini ne kadar sevdiğimi artık biliyorsunuz sanırım. Geçmiş siparişlerimin birinde sırf ucuz olduğu için bir eau de gloss istemiştim. Buradan ürün yorumlarına ulaşabilirsiniz. Her girdiğimde yeni bir rengi gelmiş mi diye bakıyordum. Geçen gün girdiğimde, zilyon tane renginin geldiğini görüp çıldırdım:) Sepetime 7 tane atmışım ,neredeyse checkout yapıyordum kii dur diyebildim kendime. 2ye indirdim:) İşte şu renklerde karar kıldım:


                  
  Orange Leger 14                  

 
  Rose a l'eau 13                    


Glossların tanesi 1.99 £ ( 4.5 TL).  Kargo da 0.89 £ tuttu bu iki gloss için. Renkler çok çabuk tükeniyor , denemek istiyorsanız kaçırmayın derim:) Çilekte bu glosslar indirimli ve 18 TL. Ben ikisin kargo dahil yaklaşık 11 TL'ye aldım.

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...