27 Ekim 2010 Çarşamba

Strawberry Kampanyaları Abartırsa!

Son bir iki haftadır çileğe ne zaman baksam yeni bir kampanya eklenmiş oluyor. Bunlar hiç hoş şeyler değil baştan çıkartmaya çalışıyorlar bizi:)Ben geçen hafta yine çileğe dadandım resmen, bu hafta geldi siparişlerim, göstereceğim size cicilerimi bugün yarın. Ama ben siparişlerimi verirken bu kadar hediye seçeneği yoktu malesef:(
Kampanyalar şu durumda:
1) 250 en popüler yılbaşına özel parfüm fırsatı iki kampanya şeklinde devam ediyor. Aslında çilekte hep indirime giren parfümler çoğunlukta yine. Benim bayan parfümlerinde gördüğüm ve genelde indirime girmediğinden alınabilir bulduğum birkaç parfüm şöyle:Calvin Klein Euphoria 50 ml :55TL,Calvin Klein Euphoria 100 ml :71TL,Calvin Klein Secret Obsession 50 ml:43 TL,Calvin Klein Secret Obsession 100 ml:55 TL,Blvgari Jasmin Noir EDP 100ml:106 TL,Davidoff Echo Woman EDP 100 ml:55 TL,Burberry Weekend EDP 100 ml:68 TL.
2)Sonbahar için nemlendiricilerde %60a varan indirim kampanyası. Ben nemlendiricilerden pek anlamam ama kendime göre bir şey bulamadım.
3)Cilt Bakımı Uzman Serisi Besleyici ürün fırsatları.(%50'ye varan).
4)Kurban Bayramı nedeniye 3 ve daha fazla ürün alımında Calvin Klein göz farı. (Ben de bir çilek alışverişimde hediye olarak seçmiştim siyah rengini, çok sevdim çok kullanışlı amma velakin kaybettim ühüüüüüü)
5)Veeee en bombası ilk alışverişini yapanlara (25 $ üstü)(Ki her daim yeni bir email adresi kullanarak yeni kılığına bürünebilirsiniz) tam 37 çeşit hediyeden biri. Tabi siz seçiyorsunuz. Takıları, makyaj çantalarını tercih etmezdim ben. Şu an hediye seçecek olsam şunlardan birini seçerdim:



Sırf şu lancome far paleti için 25 $lık alışveriş yapılır ama ben kendime yasakladım bir aylığına kozmetik alışverişini,bari siz alın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...