9 Ekim 2010 Cumartesi

Ufacık Bir Watsons Alışverişi

Bu aralar alışveriş konusunda kendime hakim  olmaya çalışmaya başlamam lazım:) Nasıl cümle ama..
Dün zaten ihtiyacım  olan şeyleri aldım.
Duru duş jeli dev şişede. Normalde marketlerde satılan duş jellerinden pek kullanmazdım ama bu jel ilginç geldi. İçinde simler var:) Kipada dev boy duru duş jelleri 5 TL, ben de oradan aldım. Kokusu da çok güzel.

Ruj da watsonsda gezerken kendime hakim olamam sonucu alınmıştır. Aslında böyle orange tonlarında bir ruj istiyordum,cheapsmellsden bourjois marka iki adet almıştım ama gelmelerini bekleyemedim işte:( Neyse fiyatı çok uygun zaten (5.95TL). Ben beyaz tenlilere bu rengin çok yakıştığını düşünüyorum.Duruşunu merak edenler için ,biraz acemice bir çekim ama:
Bu arada rujun tam ismi: Golden Rose Perfect Shine Lipstick No:220

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...