14 Kasım 2010 Pazar

Body Shop Seaweed Serisi'nden Aldıklarım

Bodyshop'ta 2 al 1 öde olduğunun haberini vermiştim. Ben dün alacaklarımı aldım bile. Aslında temizleme jelini daha önce almamış olsaydım, iki tane de temizleme jeli alacaktım ama nerden bilirdim 4 gün sonra 2 al 1 öde başlatacaklarını...
Seaweed Clarifying Toner:Arındırıcı Tonik. Fiyat:21.90 TL
Seaweed Matifying Day Cream: Matlaştırıcı Gündüz Kremi: 29.90 TL

2 al 1 öde olduğundan ikisine 29.90TL ödedim. Ürünleri henüz açmadım, zilyon tane ürün olduğundan banyoda yer kalmadı, bunları stok yaptım.

Bu arada benim cildim karma , teatree serisini inceliyordum görevli bayan benim cildimi teatreenin fazla kurutup gereceğini söyledi. Ben de o seriden bir ürün almadım aklınızda bulunsun..

1 yorum:

  1. Tea Tree serisinin toniği karma cild olmama rağmen beni temizliyor aklında bulunsun... Karma cild olmama rağmen tea tree ve seaweed serisinden mix oluşturup kullanıyorum tea tree jel ve toniği seaweed matlaştırıcı kremini ve peelinglerini bu arada 2 al 1 öde kampanyası başladı daha dün ürünleri aldım japon güllü body mistlerde de aynı kampanya var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...