1 Kasım 2010 Pazartesi

Bourjois Göz Makyajı Temizleyici

Şu an kullanmakta olduğum göz makyajı temizleyici maybelline'in iki bazlı temizleyicisi, gayet memnunum aslında ama bitmeye yüz tuttu kendisi.Ben de yeni bir marka denemek istediğimden bugün gittim Bourjois marka aldım.
Ürün tam tamına 200 ml! Zaten üstünde de maxi  format yazıyor. Ürünü yorumlamak adına hemen denedim. Öncelikle pamuğa dökmek biraz zor, ağız kısmını biraz kullanışsız yapmışlar. Makyajı çıkartma konusunda maybelline'den bir tık kötü buldum, ama hemen hemen aynılar da diyebiliriz.Maybelline 125 ml yaklaşık 12 TL. Bourjois'i 17 TL ye aldım.(Rossman'dan aldım ben). Bu uzun süre bitmez sanırım,maybelline'i bile uzun sürede bitirmiştim zira.Waterproof makyajı da çıkarttığı yazıyor üstünde , ama ben waterproof makyajda denemedim.
Var mı bourjoisin temizleyiclerini kullanan? Bildiğim kadarıyla Türkiye'de pek satılmıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...