6 Kasım 2010 Cumartesi

Cheapsmells'den Stila Farlar ve Far Paleti

Ben pek far kullanmam.. Yeni yeni temel renklerde farlara ihtiyaç duymaya başladım. Geçenlerde çilekten hediye gelen stila tablet farın simli kahverengisini deneyip çok beğendim. Siyah ve gri far istiyordum, aradım taradım mac mi alsam ingot mu derken , neden stila almayayım dedim. Hem de bir palet alır hediye gelen farlarla birlikte yeni alacaklarımı da palete koyarım! E bu aklıma gelir gelmez araştırmalar başladııı.. BB ye baktım , orada oldukça ucuzlar ama palet yoktu. Ve yine kadim dostum cheapsmellsde buldum aradığımı:)
İşte aldıklarıım:
 Bu 4lü paletim(boş olarak satılıyor). Üst kısmında ayna olması büyük artı. FİYATI: £4.90
Cloud(Shimmering neutral gray): Bu far tanımından da anlaşıldığı gibi simli gri. FİYATI: £3.25

Makalu( Matte black): Bu da mat siyah renk.FİYATI:  £ 4.40                                                                  

İşte böyle ladies.. Umarım bayram tatiline kalmadan gelecek hafta gelirler..   Kargoyla birlikte toplam 
 £ 15       ödedim yani 34 TL civarı...                            

1 yorum:

  1. Bende asimasi nin 88 renkli far paletlerinden aldim en son gitti gidiyordan.tavsiye ederim,her Renk var nerdeyse ve cok kaliteliler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...