28 Kasım 2010 Pazar

Stila Farlarım Geldi ve Cheapsmells Kıyağı:)

Bu siparişimi BURADA ve BURADA detaylı anlatmıştım. Farların ikisini ve far paletini cheapsmellsden yeni sipaiş ettim, diğer ikisi strawberry hediyeleri. Farlar tablet olarak ve karton kutularda geliyor, palet mıknatıslı farı bıraktığınız an tık diye oturuyor hazneye, ama ikili farı yerleştirirken çok zorlandığımı belirteyim. Hemen Fotoğraflara Geçelimm:



1)Makalu( Matte black): Bu da mat siyah renk.FİYATI: 4.40 GBP  (Cheapsmells)
2)Cloud(Shimmering neutral gray): Bu far tanımından da anlaşıldığı gibi simli gri. FİYATI:3.25 GBP(cheapsmells)
3)Sajama: Mat bir lacivert diyebilirim ama gri gibi çıkmış.(Strawberry hediyesi)
4)Vieux carre: Bu da ikili farım yarısı simli mor, yarısı simli kahverengi.(Strawberry hediyesi)                      

3 ve 4 ün swatchlarını yayınlamıştım, 1 ve 2 yi de yakında yayınlarım.

Bir de şöyle bir sorunum oldu cloud renk farın, renk tanımı cheapsmells'de shimmering neutral gray olarak geçiyor fakat bana gelen far Cloud olmasına rağmen simli krem rengine kaçan bir fardı. Bu rengi de beğendim beğenmesine ama ben gri sanıp almıştım sonuç olarak. Ben de önce stilanın sitesine baktım, orda da clouda gri yazmamışlar, cheapsmellse mail attım dedim bu far gri değil yanlış renk tanımı yapmışsınız,stilanın sitesine de baktım orda da öyle değil dedim, stilanın renk skalasanın urlsini de  ekledim maile. Hemen birkaç saat sonra mail atıp renkleri incelediklerini, haklı olduğumu ve farın ücretini geri ödediklerini bildirdiler, ürünü de geri göndermeyiniz hediyemiz olsun demişler. Müşteri hizmeti dediğimiz  böyle olmalı işte. Çok takdir ettim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...