17 Kasım 2010 Çarşamba

Ürün Yorumu #2 - Nivea Visage Young Serisi

Bu serinin ürünlerini alış hikayemi sizlerle BURADA paylaşmıştım. Watsons'da kampanya vardı ve tonik & yıkama jeli ikilisini 11.25 TL gibi acayip uygun bir fiyata almıştım. İtiraf ediyorum sırf ucuz diye almıştım:) Şu an ev tonik yıkama jeli dolu, ama azmettim önce bunları bitirip , sonra diğerlerine geçeceğim. Çünkü biliyorum ki diğerlerini açarsam, bunları hiç kullanmayacağım, öööyle duracaklar aylarca.Gördüğünüz gibi şişeleri yarıladım, ha gayret diyorum kendime:)

Ürün Yorumu:
1) Nivea Visage Young Stay Clear Arındırıcı Tonik:  Bu gördüğünüz tonik iyi desem değil kötü desem değil bir tonik. Kokusu hoş,hafif. Öyle çok söküp atıcı bir yanı yok, ama ben temizleme jeliyle yıkadıktan sonra tonik geçtiğimden öyle olmasına gerek de yok, maksat içim rahat etsin. Yani öyle güçlü bir şey değil, bir daha almam. Siz de ucuz bir şey arıyorsanız ve bu tip bir kampanya yakalarsanız deneyebilirsiniz.. İzin veriyorum der gibi oldu:)
2)Nivea Visage Young Clean Deeper Günlük Derinlemesine Temizleme ve Peeling Jeli: Bu jelin içindeki pıtırcıklar fazla büyük geldi bana, kullandığımda mümkün olduğunca az bastırıyorum,çizer mizer mazallah. Bunun da kokusu güzel, temizleyiciliği de eh işte, yıkadıktan sonra epey geriliyor cilt. Bunu da bir daha alacağımı sanmam, zaten günlük kullanılacak temizleme jeli peeling özellikli olmamalı bence.

İşte böyle, var mı kullanan kızlar?

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...