5 Aralık 2010 Pazar

MAC Margin Allık

MAC artık benim de favori markam sanırım:) Öncelikle Thanks to Çilek seremonisini yapayım:) Bu allığı çok sevdim çok:)) bir kere kocamannnn ben MAC allıkları daha küçük sanıyordum açıkcası. Rengi de süper bence hem esmerlere hem kumrallara gider, sarışınları bilemedim. Ben ELF Copmlexion Brush ile sürüyorum, fırçaya çok güzel geliyor ve hiç toz toz olmuyor ( Örneğin inglot resmen tozutuyor).Bu allık sheertone shimmer serisinden değil ama bunun da içinde yer yer simler var ,çok göze simliymiş gibi gelmiyor ama.Allığı alış hikayem için TIK TIK Hemen ürün fotoğraflarına ve kendimce swatch saydığım swatchlara geçiyorum:)


Ben şimdi bir de şöyle çok açık şeftali tonu bir MAC allık istemekteyim, ne dersiniz? Peachtwist nasıl meselaa? Bu ara NARS Orgasm da henüz gelmedi, Ptt çalışanlarına isyanım varrrr:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...