18 Aralık 2010 Cumartesi

Nyx Far BAzı mı Sephora Far Bazı mı????

Uzun zamandır şöyle güzel bir fazı bazı arıyorum. Kriterlerimden en önemlisi çok pahalı bir şey olmaması , çünkü ilk defa far bazı kullanacağım ve üşenip bir kenara atmam ya da gereksiz bir ürün olduğuna karar vermem gibi ihtimaller söz konusu! Bu yüzdendie ki aradım taradım uygun fiyatlı iki eyeshadow base buldum:
 NYX Eyeshadow Base (skin tone)
Sephora Eye Primer
Sizden ricam bunlardan birini kullanan varsa veya bunlar haricinde memnun kaldığınız,orta halli başka bir far bazı varsa , bana yardımcı olmanız:))

4 yorum:

  1. eğer bu markalar gerekli performansı vermiyorsa hiç far bazı olayına girmezsin,hepsine düşman olursun :)

    urban decay ve macten çok memnunum ben..urban decaye buralardan ulaşmak zor dersen mace bi bak derim,fiyatını hatırlamıyorum ama çok çok uzun süre yüksek performanslı olacağı kesin
    ^_^

    YanıtlaSil
  2. Bugün Sephoradan aldım canım minicik bir şey, aslında herkes memnun sephoradan ama bakalım:)

    YanıtlaSil
  3. manhattan güzel ve de uygun fiyatli..tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...