26 Aralık 2010 Pazar

Sünger Bigudilerim Geldii:)

Sizlere BURADA anlattığım sponge curler bu hafta elime ulaştı. Öncelikle pek şirinler:) Bir tutam saçımı sardım denemek için sarmak oldukça kolay, sarıp yattığınızda da başı acıtmayacağını düşünüyorum.

 Süngeri bu şekilde ayırıp ortadaki silindire saçımızı sarıyoruz.
tamamen sardıktan snra saçın ucunu bu çentikten çıkarıp, küreyi kapatıyoruz ve işlem tamamm..
Şimdi size güzel bir haber vereyim, ben bu bigudileri beklerken beklerken kendime elektrikli maşa aldım ve artık bigudiye ihtiyacım kalmadı. Bir dahaki hediye çekilişimde bu 12li seti sizlere hediye edeceğim:) beklemede kallııııın:)
Bu arada bigudileri ebayden aldım, sponge curler diye aratırsanız karşınıza bir sürü çıkacak..

8 yorum:

  1. cnm çok kalıcı ve lüle lüle bukleler istiyosan maşaladıktan veya düzleştiriciyle kıvırdıktan sonra sar bunlara saçını evden çıkmadan 20 dk önce aç taş gibi oluyor hiç bozulmuyor dağılmıyor kuaförde yaptırmış gibi oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. bende baya bi baktım ama yatarken saçtan çıkar gibi geldi bana sanki.çentiği görmemişim ama yeterince sıkı tutabilcek gibi mi?

    YanıtlaSil
  3. Bence yatarken de çıkmaz, yatarken denemedim ama gayet sıkı duruyor gibi.

    YanıtlaSil
  4. çekilişi sabırsızlıkla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Saçını sarıp,çıkan bukleleri bizimle paylaşırsan daha iyi olmaz mı?:))olu bence..merak ettik..

    YanıtlaSil
  6. Bir arkadasim kullaniyor hemde hergun ama ben cok beceriksizim hep kuafore gidiyorum kendim yapmayi ogrensem baya tasarruf edicem ^.^

    YanıtlaSil
  7. aysenur: çok yakında:)
    TatlıGacı: Tamam perşembe günkü sınavımı atlattığım gibi yapacağım:)
    cindy makeup:ben de büyük ihtimalle her gün yapmaya üşenirim cnm:) Arkadaşını takdir ettim ama kuafördeki gibi olmaz bence..

    YanıtlaSil
  8. süper süper süper sarı benim rengimm çekilişi sabırsızlıkla bekliyorumm:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...