22 Aralık 2010 Çarşamba

VEPA Saç Fırçası

Saçlarım o kadar kırık ki:( Bunun tek nedeni düzleştirici bağımlısı olmam malesef.. Bakım da yapıyorum aslında ama anladım ki düzleştiriciden vazgeçmeden bu saçlar düzelmeyecek. Ben de artık saçlarımı sadece kurutmaya karar verdim, kuruturken de şöyle kalın, saçı tutan bir fırçayla fırçalarsam, çok kabarmaz diye düşündüm ve bu fırçayı aldım...Fırça 15 TL civarında, saçı çok güzel tutuyor, fön için de kullanabilirsiniz. Sapı da çok şık duruyor...Tavsiye olunur:)

3 yorum:

  1. mimlendin tatlım:) http://bendenbisylr.blogspot.com/2010/12/mimcirikkkk.html

    YanıtlaSil
  2. bu tip fırçalar daha çok kırıyor gibi hissediyorum ben

    YanıtlaSil
  3. yaa buna üzüldüm, bir daha ki sefr dikkat edeyim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...