31 Ocak 2011 Pazartesi

Coastal Scents ve CheapSmells Siparişim

Paypalımda birikmiş paraları harcamalıyım dedim veeeee..                                            
            COASTAL SCENTS
Bu siteden alışveriş yapmak uzun zamandır aklımdaydı, şu an elimde fondöten fırçası olarak sadece avon var e canım fondötenimi , renkli nemlendiricilerimi daha iyi bir fırçayla sürmek lazım dedim ve bir fondöten fırçası attım sepete:

Black Foundation Synthetic: 4.99 $  - Yorumlar fena değildi bakalım ben beğenecek miyim..

Bu fırçayı da smokey göz makyajı için aldım, pembiş pembiş çok tatlı:
Pink Round Crease Eye Brush:1.89 $
Bu ikisi için toplam 1.44 $ kargo ödedim. (Tabi ki USPS First Class)

                                                         CHEAP SMELLS
Cheapsmells alışverişim de tek parçadan oluşuyor. Sizlere daha önce anlattığım Stila renkli nemlendiricimi çok seviyorum, bitmeye yüz tuttu , hemen yedekleyeyim dedim ama SPF 30 içereninde benim tenime uygun olan renk kalmamış. SPF 30 olandan light 03 almıştım, tam uyuyordu ya da en fazla bir tık koyu geliyordu. Şimdi güneş koruması içermeyeninin light 02 rengini aldım, umarım çok açık olmaz, ruh gibi göstermez:(



Stila sheer tinted mouisturizer Bare/light 02: 4.95 Pound
Bunun kargosu da 1.8 Pound civarında. Ortalama 20 TL'ye almış oldum.
Bunlar bu ayın ilk ve tek kozmetik siparişleri olacak kendime söz verdim:) Bu arada MAC style allığım geldi, bayıldım yakında yazarım.
Yarından itibaren de fruttini ürünlerini tanıtmaya başlıyorum =) Çok ciciler... Beklemede kalııın

5 yorum:

  1. Ya elindeki renkli nemlendiricileri karşılaştırma yazısı yazarsın mı aceba?

    Bu arada güle güle kullan aldıklarını canım. :*

    YanıtlaSil
  2. merhaba.bende Cheapsmells'den alısverıs yapmayı dusunuyorum da herhangı bı sorun cıkar mı bılmıyorum.kargo takıplı mı? elf de takıp yok bekle kı gelsın snır oluyorum :( bıde 4.95 pound + 1.8 pound 20 tl mi oluyor.s Gbp uzerınden degılmı orda tutar ?? cevabınız ıcın smdıden tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  3. benimde fırçalara çok ihtiyacım var eğer memnun kalırsan bende alacağım canım

    YanıtlaSil
  4. ben de ebaydan bakıyodum fırcalara ankı coastal elfden daha uygun fiyatlı gib geldi argo parasıda fena değilmiş.

    YanıtlaSil
  5. Leah bu hafta yazıyorum renkli nemlendirici yazılarını=)Teşekkürler cnmmm=)
    Gül cheapsmellsde takilpli kargo seçeneği var ama biraz tuzlu tabi ki ben hep takipsiz ile alıyorum, pek sorun çıkmadı. 7 Pound 17-18 TL ye geliyor, yuvarladım işte=)
    BonBon gelir gelmez pylaşırım yorumlarımı, benim de aklımın kaldığı çok fırça var daha:) Birlkte karar veririrz artık alacaklarımıza:)
    Kova Kadınıyım BEn:Fiyatları elften daha uygun cnm ama bence ebayden almana gerek yok kargo zatehn oldukça uygun kendi sitesinde.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...