1 Şubat 2011 Salı

Avon Care Rich Mouisture 3 in 1

Kendimi kaybedip avon katalogunu sömürdüğüm zaman almıştım bu ürünü. Güya hem temizleyici, hem tonik , hem de nemlendirici görevi görüyormuş.
Ürünü sırf bitirmek için kullanıyorum açıkcası. Normal yüz temizleyiciler gibi hafif ıslak yüze uygulanıp durulanıyor, ya da pamuk ile tonik gibi kullanabiliyorsunuz. Ben de attım banyoya , her duşta bol kese kullanıyorum, utanmasam duş jeli yapacağım:)  Ama ne yapayım kötü işte, kötüüü. Bir kere berbat kokuyor, ilaç gibi bir kokusu var. Yapısı fena değil , yarı saydam , normal jellerden biraz daha akışkan. Cildi kurutmuyor evet ama temizlemiyor da zaten. Bir daha kesinlikle almam. Size de gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki; " uzak durun!".
Fiyat: 8-10 TL gibi bir şeydi.

6 yorum:

  1. Avon ürünleri çılgınlığı bir zamanlar bende de vardı.Ama bende sizin gibi ne maskarasından ne de kremlerinden memnun kalabildim.Rimellerde hep bir topaklanma vs.Sonra kullandığım markayı değiştirdim şimdi max factor kullanıyorum ve çok da memnunum.Bunlar bana ders oldu.Avondan beğendiğim takı dışında başka hiç birşey almıyorum artık.3 kuruş fazla veririm ama iyisini kullanırım yani.Memnuniyetsizlik konusunda yalnız olmadığımı görünce mutlu oldum.Bu arada blogunuz çok güzel tebrik ederim:)
    Sizide kendi bloguma beklerim.Sevgiler..
    http://gunduzyildizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü ben de kullandım.böyle saçma bi ürün olamaz,hiç beğenmedim..

    YanıtlaSil
  3. Avon'dan 1-2 yıl önce summer time gibi bir nemlendirici almıştım, 3lü setti hatta, vücut kremi, yüz kremi ve lip stick. Yüz kremi yüzümü ergene çevirdi, yüzümü sivilce bastı, vücut kremi ise bacaklarımdaki tüyleri simsiyah yaptı, bacaklarım erkek bacağına dönmüştü, bırakında yüzümde bacaklarımda düzeldi, bir daha avon mu, ASLA!

    YanıtlaSil
  4. Hayırdır canım Avon'a savaş mı açtın ben şu sıraalr avondan bayağı alışveriş yaptım açıkcası avon'u seveyim mi nefret mi edeyim emin olamadım fırçasını attım zaten çok fondoten emiyor.göz makyajı temizleyecisi gözlerimi yakıyor ama bitirmeye çalışıyorum gecen sene temizleme jeli tonik ve gece kremini kullanmıştım yüzümü sivilce basmıştı. Şu an calming effectsi kullanıyorum ivory durulanmayan saç kremi duş jeli, yanak balımı allık niyetine el kremi ve rujlarını severek kullanıyorum memnunum son olarak allık fırçasını sipariş etmem söylediklerini okuyunca korktum inşallah pişman olmam.

    YanıtlaSil
  5. Genç YAşta Yaşam: Çok teşekkürler, bloguna göz atacağım.. Avona hiç güvenim kalmadı benim de kesinlikle..
    beijaa vintage:Al benden de o kadar canım:(
    noraashira: ben de Avona tövbe ettim gerçekten elimdekileri de tanıttıktan sonra artık avon almak yok. Ne reklam yapıyorlar , her şeyi iğrenç olmasına rağmen acayip satış yapıyorlar..
    Dilek:benim yine en memnun kaldığım ürünler avon canım pişman olmazsın. Ama kremmiş şampuanmış cilt bakım ürünüymüş bunlardan uzak durmanı tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Şahsen ben Avon mayıs kataloğu 2012'deki avon ürünlerini sevdim. Zaten Genel olarak da Avon'la aram iyi aslında.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...