20 Şubat 2011 Pazar

BrigettesBoutique Sitesi Alışverişim

Dün bütüüün gün evdeydim ve can sıkıntısından bildiğim bütün kozmetik satış sitelerini dolaşmaktaydım. Sıra brigettesboutique'e geldiğinde ve brigettesboutique'te de sıra Stila'ya geldiğinde bu güzelim palet takıldı gözüme:) Gittim geldim, alma dedim kendime, yapma! Ama olmadı canım ne yapayım:) Aldım gittii=)
Renkler de şöyle:
Shadow Shades:  Bouquet, Jezebel and Twig  , Blush Shade:  Coral
Ben allık olarak geçen coral rengi de far olarak kullanacağım, hatta en çok o rengi beğendim. Bu aralar coral renkleri göz farı olarak kullanmak moda sanırım, nereye baksam beyaz tenli ladylerde o tarz makyaj görüyorum,çok da hoş görünüyor. Bu paletin en güzel yanı da panlarının interchangeable olması, yani istediğim gibi değiştirebileceğim renkleri, beğenmediğim biri olursa , kutularında duran farlarımdan biriyle yer değiştiririm. Stila'nın far paletleri çok kaliteli oluyor, ebayden sadece boş paletleri bu paletin toplamını aldığım paraya anca alabilirdim.Yani benim için güzel bir alışveriş oldu, umarım renkleri de beğenirim.
Palet'in normal satış fiyatı 40 $ mış, ben BB'den 12.5 $'a aldım:)
Takipsiz kargo seçeneğini seçtim, umarım sorun çıkmaz. First Class İnternational Shipping: 5.79 $.
Bu palete toplam 18.29$ ödedim. En son stokta 3 tane daha vardı, elinizi çabuk tutarsanız yetişebilirsiniz:)

7 yorum:

  1. kredi kartı numarasını mı veriyorsunuz alışşveriş yaparken?güle güle kullanın bu arada simdiden:)

    YanıtlaSil
  2. Oh oh toplamışız hehe :)

    YanıtlaSil
  3. bu normal kompakmı yani başka farlarda koyulabiliyormu? neden soruyorum ben cheapsmells den boş kompaktı 8,5 dolar +shipping e aldım eğer öyleyse çok üzülürüm:( renklerde çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. itsbea : teşekkürler.. Ben yurtdışı internet alışverişlerimde paypal kullanıyorum.
    Modafobik: Topladım valla=)
    yıldız: Canım üzülme bahsettiğin boş kompakttan ben de almıştım cheapsmellsden evet biraz pahalı:( Bu normal kompakt yani farları çıkarılıp değiştirilebiliyor, bilseydim ben de bunu alırdım başından.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın çok güzel:)) peki paypal için kredi kartı mı olması lazım yoksa bankamatik kartı da olur mu

    YanıtlaSil
  6. Paypal'a banka hesabıınızı da tanıtabiliyorsunuz evet ama ben becerememiştim=)

    YanıtlaSil
  7. Brigittes Boutique'ten sipariş verilemiyor mu? ''Turkey'' seçeneği yok da.. =/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...