1 Şubat 2011 Salı

Fruttini Kiraz-Vanilya Vücut Losyonu

Eveet startı veriyorum, bugünden itibaren denediğim fruttini ürünlerini sizlerle paylaşacağım. Öncelikle ben fruttini markasını, bir arkadaşım yurt dışından hediye vücut losyonunu getirdiğinde tanımıştım ve çok beğenmiştim. Ama Türkiye'de çok bilinen bir marka değil malesef, Türkiye'de satıldığını ben de bilmiyordum doğrusu. Çeşit çeşit , renk renk , meyveli mi meyveli ürünleri var bu markanın:) Fruttini ürünlerinin Türkiye distribitörü is Bezen  Kozmetik.Ürünleri incelemek isterseniz web sitesi: http://www.fruttini.com.tr/

Bugün sizlere kirazlı vanilyalı vücut losyonunu tanıtacağım. Birkaç gündür çantamda bu losyon sürüp duruyorum=)Yapısı hakkında biraz fikir versin diye elime biraz sıkıp fotoğrafladım.

Yorumlara geçecek olursak:
*Yapısı ne çok akışkan, ne çok katı bence tam kıvamında. Genelde losyonlar daha akışkan olur , bunun yapısı diğer losyonlardan farklı o bakımdan.Ama bu durum sürümünü zorlaştırmıyor,gayet rahat sürülüyor.
*Nemlendiriciliği orta seviyede.Çok kuru ciltler hariç yeterli oalcağını düşünüyorum.
*Kokusu muhteşem. Buram buram kiraz kokuyor, ama öyle ağır, baş ağrıtıcı bir koku değil bu. Ben koku konusunda hassasımdır beni hiç rahatsız etmedi hatta mest etti:)
*Bendeki ürün deneme boyu ve 30 ml, orjinal boyu 200 ml ve 11 TL. Bence fiyat uygundur:)
Ürüne Douglas mağazalarından ve http://www.nepazar.com.tr/ adresinden sahip olabilirsiniz.

*Ürünler firma tarafından, tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Yorumlar tamamen şahsıma ait ,tarafsız yorumlardır

6 yorum:

  1. Saçma bir soru olacak ama aroması var mı? Yoksa krem tadı mı normal?

    YanıtlaSil
  2. şeyy,alakası yok ama birşey sorabilirmiyim izninizle? satıştaki ürünlerinizi ptt ile kapıda ödeyebiliyormuyuz acaba?

    YanıtlaSil
  3. Hayır ptt kapıda ödeme için hesap açtırılası gerekiyor malesef.

    YanıtlaSil
  4. FruTTini ürünlerini ankarada bulamazmıyız peki:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Douglas mağazalarından edinebilirsiniz.Örneğin Cepa'da var

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...