19 Mart 2011 Cumartesi

TBS Kampanyasından Payıma Düşenler!

TBS geçenelerde Originals serisinde indirim yapmıştı, normalde adeti 9.90 TL olan seriden 4 ürün aldığınızda 19.90 TL ödüyordunuz. Ben de duş jeli stoklarımı tazeledim.
TBS'nin en çok sevdiğim ürünleri açık ara duş jelleri. Yıllardır severek kullandığım frambuazlı duş jelinden 2 tane aldım. Diğerleri ise ilk defa deneyeceğim şeftalili ve yeşil elmalı duş jeli. Şeftaliliyi dayanamadım kullandım, çok da beğendim, misler gibi şeftali kokuyo, tavsiye ederim.
Duş jellerinin tanesi 5 TL'ye gelmiş oldu , marketten aldığımız duş jellerile aynı fiyata  yani. Böyle kampanyaları kaçırmamak lazım, ben http://www.thebodyshop.com.tr/ 'den promosyoları takip ediyorum, gözüme kestirdiğim bir kampanya olunca da mutlalaka uğrayıp alıyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...