17 Nisan 2011 Pazar

Cerrahoğlu Eczanesi Alışverişi

Uzun zamandır krem allıklara takmıştım kafayı ama kullanıp kullanamayacağımı bile bilmediğim bir ürüne çok para vermek istemiyordum. Dün akşam yine Cerrahoğlunun resimsiz , açıklamasız internet sayfasını incelerken clarinsin krem allığının tke çekimle 16 TL olduğunu gördüm, ama allığın ne resmi vardı ne rengi yazıyordu:) Cerrahoğlu sana sesleniyorum çoğu resim açılmıyor sitedeki, renk skalalı ürünlerin rengini bile yazmıyorsunuz, bir el atıverin siteye yahu=)
Ben de Ya Nasip dedim aldım bu gizemli allığı, gelince sizinle paylaşırım, görsellerde aratınca allık alttaki fotolardaki gibi çıkıyor ama yine de emin olamıyorum çok farklı bir şey gelmeyeceğinden.

Ürün sapasağlam gelirse ve ben de beğenirsem cerrahoğlundan dermokozmetik ürünleri alışverişi de yapacağım.. Ama cidden sitelerini biraz güncellemeleri lazım.
Siz neler alıyorsunuz Cerrahoğlu'ndan ya da Clarins krem allığı deneyeniniz var mı?

6 yorum:

  1. eczane sitelerinden en güvendiğim site kozmetikguzellik.com inşallah istediğin ürünün gelir.cerrahoğlunun dermokozemtik sitesindeki ürünlerinin resimlerinde problem yok ama parfümeri kısmındakilerin hiçbiri açılmıyor.bence telefon ile check et siparişinin durumunu :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada clarinsin bütün ürünleri muhteşem.asla alerji yapmıyor.krem allığını denemedim ama fondötenini ve cilt bakım ürünlerini kullandım.memnun kalacağından şüphem yok

    YanıtlaSil
  3. fiyatı gerçekten çok uygunmuş,gelince hemen bir post hazırlarsan ne iyi olur:)

    YanıtlaSil
  4. bende cerrahoğlundan bioderma h20 almıştım.ertesi gün elime ulaşmıştı.
    dediğin gibi siteye bir el atmaları lazım,çoğu ürünün fotosu gözükmüyor.
    iyi günlerde kullan allığınıda.sanırım eline ulaşmıştır artık:)

    YanıtlaSil
  5. this colour looks really nice!!!

    YanıtlaSil
  6. exiled: Telefonla check etmeme gerek kalmadan onlar beni arayıp ürünün stoklarında kalmadığını paramı iade ettiklerini söylediler:(
    fmcel: Gelince post hazırlamayı ben de çok isterdim=)
    Shayna:H20 kampanyası olsa ben de direk alacağım fiyatı oldukça uygun..
    From Broadway: Thank u but it was out of stock and they canceled my order:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...