11 Nisan 2011 Pazartesi

Renkli Nemlendiricilerim

Bu postta elimdeki stila renkli nemlendiricileri karşılaştıracağım. ( Bu post bir izleyicimin isteğiydi, çok geç oldu kusura bakmasın). İkisini de Cheapsmells'den aldım kargo dahil 20 TL civarına geldi. İkisi de SPF 30.






Bol fotolu swatchlar da hazırladım size:)Tüpten ilk sıkıldığında renkler arasında çok büyük fark var , hatta light 02 bildiğiniz beyaz duruyor. Ama yayınca durum değişiyor , yine fark var tabi ama o kadar bariz değil. Ben NW20-25 falanım sanırım benin tenimdeki duruşları böyle. Hangisi bana daha uygun bilemiyorum açıkcası, light 02 biraz açık , light 03 biraz koyu kalıyor sanki, sizce hangisi benim cildime daha çok uymuş?

Ürün Yorumlarına geçersek, şu an bunları kullanmıyorum, SPF 30 olduklarından yaza saklıyorum, ama Light 02 yazın çok açık kalır sanırım, ben ona bir el atayım:)  Kremler sheer yapılı kapatıcılıkları az, ama sorunsuz ciltler için yeterli bence ve çok doğal duruyor. Ürün oil free olmasına rağmen benim karma cildimi zaman zaman yağlandırabiliyor, üstüne pudra geçmek gerekebilir ama üşengeç ben hiç geçmiyorum=) Yani 35$'a alınmaz bu ürün ama 20 TL'ye kesinlikle alınır, ucuza yakalarsanız kapın derim:)

Benim cildim hassas değil , bende sivilcelenme yapmadı..
Sorularınız varsa bendeniz burdayım:)

4 yorum:

  1. Canim, bende bunun bare rengi var, ama bende sivilcelenme yapti :( ben de cheapsmellsden ucuza almistim, hatta kapagini actigimda sanki kullanilmis gibiydi, kapaginda urun vardi cunku, agzi kapanmamisti,ustu de cizik-cizik. Cok sinir oldum, ama kullandim iste. Simdi biraktim bunu kullanmayi, kokusu da beni rahatsiz ediyordu. ELFinkileri kullaniyorum, onlardan memnunum.

    YanıtlaSil
  2. bence ikisini karıştırıp kullan. açık olan daha iyi duruyor ama onda da hafif bir farklılık var. diğeri direk koyu duruyor...

    ağızı açık olunca da kesin bozulmuştur. oluyor böyle şeyler. benim buradaki sephoradan aldığım krem kullanılmış çıktı. iyi kısmı gidip değiştirebilmek oldu.

    YanıtlaSil
  3. Ben Sephora'dan Medium 02 almıştım, ama pek memnun kalmadım, şuan Bioderma Sebium Mat kullanıyorum ve çook memnunum..

    YanıtlaSil
  4. EVA ben bunlardan memenunum aslında, çok temiz bir şekilde geldiler ve iş görüyorlar, elfi de denerim belki ileride..
    FashionAndMakeupFreak: İkisii karıştrmaya kesin üşenrm cnm=) cilt makyajımı yaklaşık 4 saniyede yapıyorum:))
    trendywitch: Çok iyi oldu bu öneri bu aralar bioderma ürünlerine sarmştm=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...