27 Temmuz 2011 Çarşamba

Taze Bittiler # 5

Bu ay bir sürü ürün bitirdim.. Yaz , havalar malum bendeniz her gün duştayım tabi.. Durum böyle olunca bitenler genelde duş ve saç ürünleri...
Gelelim çöpü boylayan kutulara;
1) L'Oreal Expert Serie Absolute Repair Saç Kremi: Bu iki ürünü Strawberry'den aylar önce almışım. Saç Kremi 150 ml. 5-6 aydır kullanıyordum ancak bitti. Yazısı BURADA.

2) L'Oreal Expert Serie Absolute Repair Şampuan: Bu şampuan 500 ml , pompalı şişesi çok kullanışlı olduğundan atmadım. Yazısı BURADA.

3) La Roche Posay Hydreane Legere: Bu da taze bittilerin müdavim kremi. Bayılıyorum ama tek kötü yanı çabucak bitmesi. Yazısı BURADA . Bu kremin tüpünde kalan kısmını da kullanmak için yeni bir yöntem uyguladım=) Sıkmakla krem çıkmayacak hale gelene kadar kullandıktan sonra, ortasından kestim makasla ve içinde kalanları da bir güzel kulladım. Tam bir haftalık krem çıktı, diğer tüpleri ziyan etmişim:(

4) Avon Advance Techniques Damage Repair Durulanmayan Saç Kremi: İlk aldığımda bütün seriyi ŞURADAKİ yazımda göstermiştim. Bu saç kremini de hiç mi hiç sevmedim. Hiçbir şeye yaramıyor.  Zaten yapış yapış bir şey ne onarıyor ne şekil veriyor. Şişenin tamamı dolu zaten ama çöpe gidiyor. Tavsiye etmiyorum kesinlikle. Avon işte diyip geçiyorum...

5) Fruttini Ananaslı Duş Jeli: Sanırım bunun yazısını yazmayı unuttum ama çok memnun kaldığım bir ürün. Kokusu çook güzel , cildi çok kurutmuyor. Elimdeki binlerce duş jelini tüketirsem çeşitlerinden deneyebilirim. Douglas'larda satılıyor.

6) Fruttini Milky Orange Body Scrub: İşte bu Scrubı çok sevdim . Gerçekten kullandığım en iyi Scrubdı diyebilirim. Kokusu da mükemmeldi, cildimi çok güzel yumuşatıyordu. İçerisinde şeker tanecikleri var , buram buram süt ve portakal kokuyor. Şu an Watsons kullanıyorum bitince bulabilirsem çileklisini denemek istiyorum. Yazısı BURADA.

7) Givenchy Very Irresistable Vücut Losyonu: Üniversite yılları boyunca sadece Very Irresistable kullanmıştım , ucuz buldukça oradan buradan alıyordum, bu da aldığım kofrelerden çıkmıştı , bir köşede kalmış. Artık parfümü kullanmadığımdan ve losyonun da oldukça eski olduğunu tahmin ettiğimden ayaklarıma sürdüm her duşta sonra, ayaklarım bayram etti:) Kokusunu da çook özlemişim... Belki bir gün yeniden....

8) TheraMed Diş Macunu: Çok pratik ve güzel bir ürün. Şu an sensodyne kullanıyorum biter bitmez buna döneceğim. Tavsiye ederim.

9) Eyüp Sabri Tuncer Parfume Jewels Pure Love Body Mist: EST'nin setleri cazip geliyor , insanın o fiyata her çeşitten alası geliyor ama ben memnun değilim setlerinden. Çoğu setin kokusu güzel evet ama kremlerinin yapısını beğenmiyorum. Hele ki Pure Love tamamen berbat, kokusu da çok fena. Kenarda köşede kalmış bu body mist, çöpe gitme vakti geldi de geçiyor. EST setlerinin yazısı ŞURADA.

10) The Body Shop Originals Rasperry Ripple Duş Jeli: Her taze bittilerde görmekten bıkmış olabilirsiniz  ama ben kullanmaktan bıkmadım:)The Body Shop'ın frambuazlı duş jellerinin hem originals serisinde olanı hem de normal seride olanı çooook güzel. Yıllardır kaç şişe bitirdim hiç bilmiyorum.

Bu 10 üründen sadece EST body mist ve Avon saç kremi kullanılmadan çöpü boyladı, diğer bütün ürünleri son damlasına kadar kullandım .. Mutluyum...:)

Sevgiler....

3 yorum:

  1. La Roche un bu nemlendiricisini ben de deneyeyim en iyisi (: şimdilik effeclar kullanıyorum ben de o da güzel (:

    YanıtlaSil
  2. Ben de effaclar duo kullanıyorum iyi gibi şimdilik ama nemlendiriclik açısından hydrenae süper tavsiye ederim=)

    YanıtlaSil
  3. bitirdiklerinin kaplarını geri dönüşüme gönderiyorsundur umarım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...