14 Ağustos 2011 Pazar

The Body Shop Nature's Minerals Fondöten Fırçası

Bu fırçayı arkadaşım almış, blogda yayınlamak için fotoğrafladık. The Body Shop fırçaları genelde çok kaliteli oluyorlar fakat TBS'nin fiyat politikasına oranla biraz pahalılar. Bu fırça normalde 35 Tl 'ymiş ama %70 indirim varmış ve 10 TL'ye satılıyormuş şu aralar, ne zamana kadar geçerli olduğunu bilmiyorum .

Ben fırçayı oldukça beğendim, kılları çok kaliteli ve yumuşak ( sentetik tabi ). Zaten mineral ürünler için üretildiğinden çok sık kılları var. Fırça Mineral toz fondöten uygulamak için tasarlanmış ama diğer toz ve kompakt pudralar için de kullanılabilir. Allık sürmek için de kullanılabilir ama allıklar özellikle çok pigmentliyse bu fırçayla biraz ziyan olabilirler çünkü fırçaya çok allık gelir ve bir kısmını silkelemek gerekir. Örneğin bir NARS bir MAC allığınıza bu fırçayı sürmemenizi tavsiye ederim.
35 TL bu fırça için biraz çok olabilir ama 10 TL'ye kesinlikle alınır...

Sevgiler...

1 yorum:

  1. ben gecen yıl almıstım.35 tl bile kesinlikle çok degil.harika bi fırça.inglot,nars fırçalarımdan kalite anlamında farkı yok mesela.allığıda öyle çok almıyor, hatta hiç almıyor.allık fırçasıyla sürüp allıgı dagıtmada kullanıyorum bazen bunu.pudralar için biçilmis kaftan yalnız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...