27 Ağustos 2011 Cumartesi

L'oreal Expert Serie Lumino Constrast Maske

Bu maskeyi Strawberry'nin büyük indirimlerinden birinden almıştım, 20 TL civarı bir fiyatı vardı. Tabi artık L'oreal'in herhangi bir saç bakım ürününü kullanamam sanırım ( expert serie)  , zira bu maske Türkiye'de 60 TL.
Bu maske aslında röfleli saçlar için, renk farkları arasındaki kontrastı belirginleştirmek, lipit kayıbını önlemek, saçlara ışıltı kazandırmak, yumuşatmak vb.. gibi vaatleri var. Tabi benim saçımda röfle falan yok, hatta boya da yok:) Ben sadece ucuz diye almıştım.


Bu ürünü beğendim evet ama öyle mükemmel bir maske değil. Saçlarımı güzel yumuşatıyor, biraz da parlatıyor ama bu kadarcık. Tabi saçlarımda röfle olmadığı için, röflesel vaatlerine bir yorum yapamayacağım. Unutmadan saçı hafiflettiğini de düşünüyorum, ve benim saçım hafiflememesi gereken cinsten , çünkü biraz daha hafiflerse uçar zaten, oldukça ince telliler:) Ama saçı kalın telli ve ağır olanlar için bu iyi bir özellik olabilir.
Uzun lafın kısası ben Watsons'ın 8 TL'lik maskelerinden daha iyi bulmadım
( yakında yorumlayacağım onları da) bu ürünü. Yine de ucuz bulunduğunda denenebilir. 60 TL vermemenizi öneririm:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...