13 Ağustos 2011 Cumartesi

Project 10 Pan

Bir P10P de benden gelsin dedim. Zaten bitirabileceğim, azıcık kalmış ürünler seçmedim özellikle.
Lancome Tonique Aclat D'arpege: Bu bol alkollü eksfoliye edici bir tonik. Çok uzun zamandır sürünüyor banyoda, bitirme vakti geldi:) Özellikle sivilce sıkma seanslarımın ardından bunla siliyorum yüzümü sanki dezenfekte ediyormuş gibi geliyor:) Yarısından azı duruyor.

Stila Tinted Moisturizer Oil Free SPF 30 - Light 03: Bunu da geçen sene almıştım, bir de aynısının light 02 rengi var , light 02 benim normal ten rengime daha uygun. Hazır bronzken ve bu renk tam uyuyorken bitirmek istiyorum. Yarısı duruyor.

Nivea Double Effect: Ben uzun süredir sadece bu deodorantı kullanıyorum, 3-4 kutu bitirdim. Kokusu çok hafif, pudralı ama asıl güzel yanı koltukaltlarını yumuşacık ve pürüzsüz yapması, tavsiye ederim. En kolay bitireceğim ürünlerden biri olacak.

Ambre Solaire Güneş Koruyucu SPF 30: Bu ürünü geçen sene almıştım, güneş koruma ürünleri 2 sene kullanılabildiği için bu sene bitirmem lazım, zaten çok azaldı. Tekrar tatile gidebilir miyim bilmiyorum, gitmezsem de bol güneşli günlerde kollarıma omuzlarıma falan sürerim burada.

Vichy Normaderm Yüz Temizleme Jeli: Bu jelin yazısını yazmıştım, oldukça memnunum ama yeni ürünler denemek istiyorum. Ürünün de gramajı büyük (200 ml) her gün kullanmama rağmen bitmek bilmedi, biraz sıkıldım ve yüz temizleme jellerine bakar oldum:) Ama bunu bitirmeden almak yok...

Mineral Flowers El Kremi: Mineral Flowers markasının da yazısını yazmıştım, bir de vücut losyonu var onu da p10p 'e katacaktım ama bulamadım:) Bu üründen de çok memnunum , ilk defa bir el kremini tek başıma bitireceğim. Normalde el kremlerini banyoya koyarız gelen geçen kullanır ama bu kıymetlimdi sadece ben kullandım:)

The Body Shop Seaweed Tonik: Bu tonik uzun zamandır banyo rafında sürünüyor, yarısından azı kaldı, artık bitirmek şart oldu. Güzel hafif bir tonik ama makyaj çıkartma konusunda başarısız.

The Body Shop Tea Tree Yüz Temizleme Köpüğü: Bunun da yazısını yazmıştım, başarısız bir ürün, güzel temizlemiyor. Yüzümde makyaj olmadığında , evdeyken canım yüzümü yıkamak istediğinde falan kullanıyorum, bitireceğim azimliyim.

Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution: Bu en zor bitireceğim ürün ama sevmediğimden değil, %75e yakını duruyor ve ürün 500 ml. Yazısını yazmıştım, çok memnunum göz makyajı temzileyicisi olarak kullanıyorum şu aralar sadece ama tonik olarak da kullanılabilir.

The Body Shop Kirazlı Vücut Yağı: Kokusu ve nemlendiriciliği çok güzel ama yaz için biraz ağır, dirseklerimde kullanarak bitirmeyi planlıyorum zaten küçük boy.

Avon Roll-on: Sıradan bir roll-on bittikten sonra nivea'ya geçeceğim ama bir türlü bitiremiyorum...

Bakalım p10p i başarıyla atlatabilecek miyim...

Sevgiler....

6 yorum:

  1. Kolay gelsin P10 Paninde (: umarım kolayca bitirirsin (:

    YanıtlaSil
  2. bloğunu çok beğendim kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalım kolay gelsin ben de yapıyorum ve sıkıldım sürekli aynı ürünleri kullanmaktan:) ama devam edicem tabi umarım çabucak çöpü boylar hepsi

    YanıtlaSil
  4. merhaba ,

    umarım çabuk bitirirsin ve yeni ciciler alırsın :) ürün bitirme ile ilgili yazıları okumayı seviyorum :)

    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. güncelleme ne zaman?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...