28 Ağustos 2011 Pazar

Saç Serumlarım

Konu saçlarım olunca çok takıntılı olabiliyorum. Saçlarım çok ince telli ve hacimsiz, gür de değiller malesef. İnce telli olduklarından hem çok çabuk kırılıyorlar hem de kolay şekil almıyorlar. Beni uğraştırıyorlar kısacası.

Saçlarımı sık sık kestirmiyorum/kestiremiyorum ( Bkz. *Kuaför Korkusu). Kestirmediğimden de saçlarımın uçları berbat durumda oluyor genelde. Ben de buna engel olmak için elime hangi bakım ürününü geçirirsem sürüyorum saçıma:)Bugün sizlere serumlarımdan bahsedeceğim , sırada maskeler, saç şekillendiriciler , şampuanlar, kremler falan fıstık var...



 Citre Shine Miracle Polishing Serum: 118 ml olan ürün 25 TL civarında bir fiyata satılıyor. ( Sevil ve Derinmor'dan alabilirsiniz)
Ürün saça parlaklık vermeyi, elektriklenmeyi önlemeyi ve ısıya karşı korumayı vaat ediyor. Şimdiiii , parlaklık verdiği doğru, elektriklenmeyi de kısmen önlüyor ama ısıya karşı ekstra bir koruyuculuğu olduğunu düşünmüyorum. Aldığım yerdeki satış görevlisi saça şekil vermek için kullanabileceğimi söyledi ama bunun için fazla yağlı . Ben bu ürünü saçımı yıkadıktan sonra fazla suyunu alıp, fındık büyüklüğünde saç uçlarına uyguluyorum daha sonra saçımı kurutuyorum. Yalnız biraz ağır bir serum , daha hafif olsa cidden iyi bir serum derdim ama orta halli bir serum diyebilirim bunun için.

 L'Oreal Absolut Repair Serum: Bu ürün 50 ml, 55-60 TL civarında satılıyor TR'de. Ben cheapsmellsden 30 TL'ye almıştım.
Bu seruma bayılıyorum ve bitmesinden çok korkuyorum:) Absolut Repair serisi aşırı yıpranmış saçlar için. Ben şampuanını , saç kremini ve serumunu aynı anda kullandım, diğer ikisi bitti ama serum daha uzun ömürlü . Bu seri saçlarımı toparladı diyebilirim, daha ucuz olsaydı bir parti daha kullanırdım ama çok pahalısınız canlar kusura bakmayın. Bu serum kırıkların görünümünü azaltıyor, saça parlaklık veriyor ve çok hoş kokuyor. Şişesi ve pompası çok pratik. Ben bunu da diğerleri gibi fazla suyunu aldığım saçlarıma , iki pomp sürüyorum, içeriğinde yağ olmadığından ağır bir serum değil. Eğer fiyatı sorun değil diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Tek serumunuz olsun o da bu olsun. Bu arada her banyodan sonra iki pomp uygulasanız bile 6 ay  rahatlıkla kullanırsınız tek şişeyi.


The Body Shop Üzüm Çekirdeği Parlatıcı Serum: 60 ml, 20 TL. En kolay ulaşabileceğiniz ürün budur sanırım.

Bu serumu da TBS'de saç ürünlerinde 2 al 1 öde varken almıştım ,aslında hiç ihtiyacım yoktu ama fena da olmadı. Çok freş kokan , saçı ağırlaştırmadan parlatan ve nemlendiren bir serum. Kırıklara dair bir vaadi yok. Çok çok hafif bir serum olması tercih nedeni olabilir. L'oreal'den kötü citre shine'dan iyi diyebilirim.




Saç bakım ürünleriyle ilgili istediğiniz bir post varsa yazabilirim bu aralar boşum:)

Sevgiler...



*Kuaför Korkusu= Saatlerce sıra bekleyip saçma sapan muhabbetlere tanık ve hatta ortak olmak, saçımı 3 cm kestirmek isterken 13 cm'e veda etmek, fön makinasının sesinden kuaförü anlamayıp sorduğu soruları yorumlamak suretiyle cevap vermeye çalışmak vb....

4 yorum:

  1. bende TBS nin serumunu kullanıyorum cnm. memnunum ama her bitişte değiştirme takıntım yüzünden sanırım bu sefer seninde tavsiyenle loreale bakacağım :

    YanıtlaSil
  2. Bende 'kuaför korkusu'na sahibim , o yüzden pek sık kestiremiyorum saçlarımı :( kestirmeye gidincede ömrümden ömür gidiyor istediğimden fazla kesicek diye! şu yurtdışı yasağı olmasaydı ürün bulmak zor olmıcaktı , iyi olanlar burada pahalı maaselef...
    loreal'i çok merak ettim eğer biraz uygun fiyatta bulursam deneyeceğim ^^
    saç maskeleriyle ilgili yazıyı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. SWL: Biliyorum kullandığını canım okumuştum blogunda , şu şampuanlarım bir bitsin muzlu seriyi de deneyeceğim onu da tavsiye etmiştin:) L'Oreal'i tavsiye ederim kuaförlerde satılıyor.
    Outlet Makeup:Saç maskelerini de yakında yazarım:) L'oreal serum kuaförlerde var fakat biraz pahalı söylediğim gibi, gerçi çok uzun süre gidiyor bir kereliğine bu para verilebilir:)

    YanıtlaSil
  4. Eehheeh kuaför korkusu kısmına bittim :D Bende de var ondan sanırım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...