17 Eylül 2011 Cumartesi

Ebay Kolyelerim

Ebay'de çin malı takı satan bir çok satıcı var. Ben aldığım satıcıları da yazacağım ama aynı kolyeleri bir çok satıcının satış listelerinde hemen hemen aynı fiyatlara bulabilirsiniz.




 Bu kolye en sevdiğim kolye oldu aldıklarımın arasından. Çok şık bir kolye ama arka taraftaki deri kordonuyla günlük kullanım için de çok aykırı değil. Bu kolyeyi gogo21shop adlı satıcıdan kargo dahil 2.69 $'a aldım, 2 haftada elimdeydi. Tek kötü yanı biraz kısa olması, 5 cm daha uzun olabilirdi.
 Bunu ilk başta pek sevmemiştim ama bir gün beyaz düz bir tshirtle taktım ve bayıldım, sade kıyafetleri çok güzel hareketlendirebilecek bir parça. Bunu kokobuy_88 'den kargo dahil 3 $'a aldım. Bu uzun bir kolye .
Baykuşlu kolyeyi Ebay ingiltereden diğerlerinden biraz daha yüksek bir fiyata almıştım ama şu an satıcıyı da fiyatı da hatırlamıyorum. Tarzıma pek uygun olmadığı için satışa çıkardım, satış postumda da inceleyebilirsiniz, 10 TL 'den satışta ilgilnenler alisverisdellysi@hotmail.com 'a mail atabilir.

Kalitelerine gelince bence hepsi buradan aldığımız kolyelerle eşdeğer kalitede, hiç de öyle hafif ve uyduruk durmuyorlar( ki ben öyle bekliyordum) . Zaten çok ucuzlar denemek için birkaç tane almaktan zarar gelmez=) Kısacası ben sevdim tavsiye ederim=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...