1 Eylül 2011 Perşembe

Marketlerden Kozmetik Alışverişi

Marketlerin kozmetik reyonlarını gezmeyi çok severim, bazen çok ucuz şeylere rastlıyorum ... Bunlar da Bİm ve A101'den:)

Rexona seti BİM'den aldım 8 TL. İçinde küçük boy deodorant, tam boy roll-on ve tam boy stick var.Bence fiyatı oldukça uygundu, kokuları biraz ağır ama yine de hoş...

Prevex Güneş Koruyucu krem de BİM'den. 15 Faktör, yüz için yazıyor ama ben yüzüme kullanmaya cesaret edemem, havuza gittiğimizde vücut için kullandık. Hafif bir krem ,yağlı his bırakmıyor fakat yeterince akışkan değil sürümü biraz zor geldi bana. Yine de bu fiyata çok iyi. 4.95 TL. (100 ml)

Gabrini Havuç Yağı: Bunu da havuza giderken kullanmak için aldım , ufak boy ama zaten çok ucuz:) 1.95 TL.

İşte böyle marketlere arada göz gezdirmek lazım...
Sevgiler...

4 yorum:

  1. rexona setine bayıldım fiyatının bu kadar ucuz olmasına ve bimde satılmasına inanamıyorum :) içindeki deodorantı gündelik kullanmıyorum ben. yarın ilk işim bim e gitmek olacak heralde :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Gabrini havuç yağı nerden? Bu arada güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. çok ucuzmuş gerçekten ; arada bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Serfgio: Sen de şimdiden güle güle kullan o zaman:)
    Adsız: Onu yazmayı unutmuşum A101'den
    Gamze: Evet arada çok ucuz şeyler çıkıyor gerçekten

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...