25 Eylül 2011 Pazar

NYX Catwalk Palet

Bu paleti kozmetik yasağından önce almıştım, eğer yasak gelmeseydi bu paletlerin birkaç rengini daha almak isterdim. ( Örneğin smokey eyes ) Neyse yapacak bir şey yok:)

Paletimiz runway koleksiyonundan 10 renk fara sahip , farlar toplamda 14 gr yani 1.4'er gram her biri. Bence 1.4 gram , far için iyi bir gramaj...

Değişik ışıklarda fotoğraflarını çektim paletin swatchlamaya üşendiğimden;






Renkler Urban Decay Naked paletin natural tonlarına oldukça benziyor, bir dupe olarak değerlendirilebilir.
Öncelikle bu paletteki tüm renkleri çok sevdim , bu renk far mı olur diyebileceğim tek bir renk bile yok( ki genelde paletlerde birkaç uyduruk renk mutlaka olur). Paketi kaliteli, aynası kullanışlı, aplikatörünü sık kullanmasam da bu tip paletlerde olması gerektiğini  düşünüyorum. Farlar oldukça yumuşak, fakat renklerini çok iyi vermiyorlar , daha doğrusu biraz soluk bir renk veriyorlar. Far bazıyla bu sorun tamamen çözülüyor. ( Ben l'oreal de-crease kullanıyorum).

Üst sırada sağdan ikinci renk mat, diğer bütün renkler shimmery yapıda, öyle koca koca simleri yok fakat güzel bir parıltıları var.

Paletin en kötü yanı bazı renklerin birbirine çok yakın olması, ki bu sorun bütün nyx paletlerinde var. Fakat fiyatı düşünülünce bu hiç de önemli değil.

Kargo dahil 23 TL'ye ebayden almıştım. Kesinlikle tavsiye ederim...
Sevgiler...

4 yorum:

  1. canım çok güzelmiş bu palet....

    YanıtlaSil
  2. Renkleri gerçekten süpermiş.NYX far paleti alamadan yasak geldi :(

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, şu blogdaki yazı sanırım senin blogunndan çalınmış -fotoğraflarda- http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/urun-incelemesi_254.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevda mesaj attım bloga çok çirkin bir hareket ya sinir oluyorum bu hırsızlara.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...