17 Eylül 2011 Cumartesi

Taze Bittiler # 6 - P10P Güncelleme

P10P'i ben kendi adıma sadece bitirmek istediğim ürünleri daha sık kullanma projesi olarak algıladım=) Bu sırada gayet de kozmetik alışverisi yaptım ama yine de artık bitmesi gerekenleri ziyan olmadan bitirdiğim için fena olmadı bu P10P.

Bitirdiğim ürünlerin bazıları P10P'den bazıları da P10P harici bitirdiğim ürünler...
Sol Baştan Başlıyorum=)
1)Wellaflex Saç Spreyi: En memnun kaldığım saç spreylerinden biri, her yerde olmuyor ama Watsons'larda satılıyor. Şu an elimdeki Nivea Sprey bitince yine bundan alabilirim. Saçı sertleştirmiyor, tutuşu da iyi, kokusu pek yok... Daha ne olsun.. Fiyatı 12 TL civarında.
2)Gliss Sıvı Saç Bakım Spreyi: Bunların her renginden kullandım, bu bitirdiğim sarısıydı. Bana bütün hepsi aynı özellikte ve içerikteymiş gibi geliyor, sadece kokuları farklı, sarı olanın kokusu hafif ,koku duyarlılığı olanlara tavsiye ederim. Ürüne gelince ben çok memnunum , ıslak saça sıkıldığında taramayı çok kolaylaştırıyor, kuru saça sıkıldığında ise saçı yumuşatıyor. Bundan bir düzine rahat bitirmişimdir şimdiye kadar. Şimdi de pembesini açtım.FİYATI 7-8 TL.
3)Mineral Flowers Vücut Sütü: Ya bu ya da aynısının el kremi P10P'deydi. Bu kremi son damlasına kadar kullanmak için , sıkınca krem gelmeyecek raddeye geldiğinde ortasından kestim ve diplerinde kalani da kullandım , ki baya kalmıştı. Bundan sonra kremlerimi kesinlikle keseceğim son demlerinde. Bu kremden çok çok memnun olduğumu zaten yazmıştım, Sephora'larda satılıyor , rastlarsam tekrar alırım.
4)Nivea Double Effect Deodorant: Bu deodoranttan artarda 3-4 kutu kullandım. Koltuk altlarını yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor, çoğu nivea deodorant gibi freş ve hafif bir kokuya sahip. Kesinlikle tavsiye ederim. Bu ürün P10P deydi.
5) Avon roll-on: Avon'dan nefret ediyorum biliyorsunuz:) Çok uyduruk geliyor bana ürünleri. Bu öyle çok kötü değil ama ortalama ve altı bir roll-on işte , şişesi falan plastik , niveaların yanından geçemez. Bir daha Avon marka hiçbir şey almam, bunu da almam:) Nivea pearls roll-on kullanmaya başladım , o çok çok güzel.P10P ürünü.
6)The Body Shop Seaweed Matlaştırıcı Gündüz Kremi: Bu kremden oldukça memnunum, havalar soğuduğu için nemlendiriclik özelliği biraz daha iyi olan kremler kullanacağım bir süre ama yaz için süper bir krem. Daha önce de 3-4 kutu bitirdim bu kremden. Jel yapıda, ferahlatıcı ve cidden matlaştırıcı bir krem. Yağlı ciltlilere tavsiye ederim:) Yerine La Roche Posay Hydreane Legere ve Effaclar Duo'yu dönüşümlü kullanmaya başladım.
7)Ambre Solaire SPF 30: Bu da az kalmıştı havuza gittiğimizde bitirdik:) Zaten 2. yılındaydı bir yıl daha dayanmazdı süper oldu. Ben güneş kreminden anlamam, iyi de diyemiycem kötü de=) P10P ürünü.

Henüz sadece 3-4 tane P10P ürünü bitirdim ama çoğunun dibini gördüm.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Mineral Flowers'tan bir daha görürsem Sephora'larda, tüm ürünlerinden alıcam, ben de çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, darısı başıma :) 2,4,6,7 bende de var, hakikaten de hepsi beğendiğim ürünler. Veee Avon konusunda da katılıyorum, roll-on kullanmadım ama denediğim çoğu ürün hayal kırıklığına uğrattı beni...

    YanıtlaSil
  3. hep köpük kullanıyorum ama spreyde deneyeceğim bir ,ilk tercihim bu olacak :)
    nivea deodorant yaz için 10 numara ama kış için bir ürün tavsiyem var sana;bioder roll on :)blogda yazmadım daha ,ama çok terlemeyeceğin zamanlarda kullanmak için çok iyi bir ara dene derim :)

    YanıtlaSil
  4. gliss ten bende cok memnunum ama ılk kullanıldıgı etkıyı bellı sure sonra vermıyo:)

    Blogumdakı cekılıse beklerım:)


    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...