26 Eylül 2011 Pazartesi

Toniklerim!

Çok fazla tonik kullanmamama rağmen almadan da duramıyorum. Her zaman kenarda köşede sürünen, kırk yılın başında aklıma gelip kullandığım 3-4 toniğim olur, şu sıralar süründürdüklerim ise şöyle;

Clean & Clear Siyah Noktalar İçin Tonik (200 ml): Buram buram alkol kokan ( alkoliklere öneririm) bir tonik bu. Kokusunu da geçtim yüzümü çok yakıyor, artık yüzüm için kullanmıyorum bu nedenle. Duştan önce sırtımı falan siliyorum arada bir bu kadar. Zaten çok önce almıştım bir daha da almam.

The Body Shop Seaweed Clarifying Toner (200 ml): Bu da üsttekinin aksine çok çok hafif bir tonik. Temzileme özelliği iyi değil. Kokusu fena değil, çok matah bir tonik değil yani .Bir daha almam. Zaten P10P ürünü, bitse de gitsek...

Lancome Tonique Eclat (200 ml) : Bu toniği teee ne zaman Strawberry'den almıştım. Bol alkollü eksfoliye edici bir tonik , ben sivilcelerimi sıktıktan sonra yüzümü bunla siliyorum birkaç saat içinde kızarıklığı ve şişliği iniyor. Çok sevmiyorum ama yine de Clean & Clear'dan iyidir , belki de Lancome diye bana daha iyi geliyordur=)

Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution ( 500 ml ): Bu ürün toniklerimin arasında bittikçe alacağım tek ürün. Bildiğiniz gibi hem göz makyajını temizlemek için hem de tonik niyetine kullanılan bir solüsyon. Ağır göz makyajını çıkartmakta biraz zorlanıyor ama o kadar olur. Tavsiye edebileceğim tek ürün budur bu posttaki:)

Tonikleri bitirdikten sonra artık tonik almayacağım, sadece Bioderma ile devam edeceğim...

Sevgiler...

4 yorum:

  1. ya bu clean clear ürünleri berbat yakıyor yüzü bende kullanamadım canım:( bioderma çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. dogru tonigi bulursan cildine cok iyi olur, ama yanlisi kullanirsan sivilce, kuruma vs yapar diye okuduktan sonra bir dergide hic tonik kullanmamaya basladim ve cildim su anda uzun zaman olmadigi kadari düzgün. Biodermayi cok tavsiye ediyorlar ama, cok iyi geliyormus bir cok cesit cilde, güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  3. bioderma <3 gerçekten, içerik listesinin kısalığı sadeliği de ekstradan hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  4. Bioderma hakkında çok güzel yorumlar yapıldı :) En kısa zamanda alıp deneyeceğim :)

    kirmizilikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...