26 Kasım 2011 Cumartesi

Onlineeczanem.com Hediyesi Avene Ürünlerim:)

http://www.onlineeczanem.com ve http://www.kozmetikmarkalar.com ortak firmalar ve sık sık çok güzel kampanyalar yapıyorlar, kampanyalar genelde benzer oluyor. Öncelikle firmaların müşteri hizmetleri çok güzel ve internet tanıtımları için de çok güzel girişimler yapıyorlar, blogları takip ediyorlar, hediye kampanyaları düzenliyorlar . ŞURADAKİ kozmetikmarkalar.com alışverişimi görüp benimle iletişime geçen Gökhan Bey, bana denemek istediğim bir ürünü hediye etmek istediklerini bildirdi maille, kendisine buradan da teşekkür ediyorum tekrar.
Ben de Avene markasını çok merak ettiğimden hediye ürün olarak ŞURADAN inceleyebileceğiniz Avene Hydrance Optimale Legere isimli ürünü seçtim ve çok geçmeden yanında hediyesiyle birlikte paketim geldi:)
Çok uzun zamandır merak ettiğim fakat hangi markadan alacağıma karar veremediğimden erteleyip durduğum termal suyun 50 ml 'sini de göndermişler , geldiğinden beri kullanıyorum çok memnun kaldım , yakında yazısını eklerim bloga. Kremi de kullanmaya başladıktan 5- 10 gün sonra yorumlarım ama içimden bir ses çok memnun kalacağımı söylüyor:)

Ben ara ara online eczanelerin tümüne göz atıyorum , bu aralar da onlineeczanemde güzel vichy kampanyaları var, bakmak isterseniz TIK TIKKKK .

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Avene´i cok seviyorum ♥ bende hydrance riche cremini alacagim kis icin insallah : )

    YanıtlaSil
  2. ben de kozmetikmarkalar.com dan bir ürün almıştım ve vücut,yüz,saç bakımı dahil 4 adet tester gönderdiler çok memnunum ordan aldığıma.üstelik normal eczane fiyatından 15 tl ucuza almış oldum :)

    YanıtlaSil
  3. viva: Kuru ciltliysen kış için çok güzel bir nemlendirici olacaktır Riche eminim:)
    Adsız:Süpermiş:) Güle güle kullanın siz de...

    YanıtlaSil
  4. benim de eşim kullandı çok memnun kaldı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...