6 Kasım 2011 Pazar

Taze Bittiler #7

Taze bittiler yazılarını bir iki ürün için yapmaktansa boşları biriktirip yapmayı daha çok seviyorum. Hem bir sürü boş kutuyu aynı anda çöpe atmak çok güzel:) Son zamanların taze bittileri şöyle;
1) Mineral Flowers El Kremi; Mineral Flowers kremlerden blogda fazlasıyla söz ettim. Aynı zamanda yalan olmuş olan P10P'imdeydi bu krem. Krem hakkında okumak için Tık Tııık. Kısaca gayet memnundum , indirimde bulursam yeniden alırım.
2) Nivea Ekstra Güçlü Saç Spreyi: Bu spreyi de yeni yazmıştım , yazısı için Tık Tııık. Bu spreyden de genel olarak memnunum orta halli bir sprey, kokusu çok güzel. Bundan sonra yedekteki Nivea'mı açtım fakat o da bittikten sonra farklı bir şeyler deneyeceğim(Down Under Naturals olabilir gibii).

3) Dalan D'Olive Nemlendirici El ve Vücut Kremi: Bu kreme bayıldımmm. Mükemmel bir kokusu ve yapısı var.Hemen emiliyor, çok güzel nemlendiriyor. Kokusu da gayet kalıcı, hem de doğal içerikli, zeytinyağlı bir ürün daha ne olsun. Çok sevdim ben bu kremi , zaten alalı 1 ay bile olmadan bitirmem benim gibi krem sürmeye fazlaca üşenen bir insan için büyük olay. Bu kremi Ankara'lılar Real'den ve Kipa'dan alabilirler. Bir de ufacık el kremi var bu markanın o daha yağlı ve ağır bir krem ama onun da kokusu süper, kış ayları için iyi bir el kremi olabilir. 250 ml Krem 7-8 TL civarında satılıyor.

4) The Body Shop Japanese Cherry Blossom Body Mist: Bu body mist bitmek bilmedi, beni deli etti, en sonunda saç fırçalarıma sıkarak bitirdim:) Aslında kokusu çok güzel japanese cherry blossom serisinin, vücut losyonunu da çok severek kullanmıştım. Ama bu vücut spreyi sıktıktan 1 dk sonra bütün kokusunu kaybediyor, ne nemlendiriyor ne koku veriyor niye sıkayım ki o zaman? Bir işlevi olmadığını anladıktan sonra da hiç kullanasım gelmedi, zar zor bitirdim. Tavsiye etmem. Fiyatı 20-25 TL civarında bir şey olabilir.

5) Fa İpek ve Manolya Özlü Duş Kremi: The Body Shop Duş Jeli stoklarım ansızın bitince marketten bu duş jelini almıştım. Kokusu güzeldi , yapısı kremsiydi fakat cildi biraz kurutuyor bence. Ben marketlerde satılan duş jellerini kullanmamaya çalışıyorum çünkü çoğu el sabunundan çok farklı değil . Bunu da zorda kalmadıkça almam ama önyargılarımı bir tarafa bırakacak olursam çok kötü değildi.Fiyatı 5-6 TL civarında.

6) The Body Shop Guarana Berry Şampuan: Bu şampuanı blogda yorumlamıştım , okumak için Tık Tıkk. Şu an yedeğini kullanıyorum ve oldukça memnunum. Güzel hacim veriyor , normal saçlar için , ne çok yağlandırıyor ne kurutuyor. Kokusu da hoş ve hafif. Tavsiye ederim normal ve cansız saçlılara. 250 ml fiyatı 13.90 TL.

7/8) The Body Shop Originals Yeşil Elmalı ve Frambuazlı Duş Jeli: Bunlar originals serisinden bitirdiğim kaçıncı duş jelleri bilmiyorum. Bu seride şeftalili, yeşil elmalı, böğürtlenli ve bal kabaklı duş jelleri var. Bal kabaklısı yeni olduğundan henüz denemedim ama diğerlerini denedim ve böğürtlenli hariç hepsi muhteşem kokuyor. Fiyatlarının the body shopun diğer duş jellerinden daha uygun olması ve sık sık kampanya olması da onları o kadar sevmemde bir etken tabi:) 250 ml fiyatı 9.90 TL ( Şu an 3 al 2 öde var , ben stoklarımı tazeledim)

9) Davidoff Echo 100 ml EDP: Bunu çook uzun zaman önce Strawberryden 50 TL civarında bir fiyatave sırf ucuz diye almıştım. Bende hiç kalıcı olmadı ama hafif , meyveli ve de güzel bir koku. Teninizde kalıcı olursa kokusu denenmeye değer.

Taze bittiler postları diğerlerinden daha yorucu olsa da , okumayı çok sevdiğimden ve sizlerin de sevdiğini tahmin ettiğimden severek yazıyorum...

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Davidoff Echo´nun erkek icin olanini esim cok begenerek kullanmisti gecen yil : )

    YanıtlaSil
  2. Balkabaklı duş jelini ilk defa duydum ama kokusunu da çok merak ettim :) ayrıca el kremini de en yakın zamanda denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. viva: bayan versiyonlarını beğenmediğim kokuların erkekleri daha güzel geliyor bana da genelde:)
    Ece's Diary: Balkabaklı duş jeli special edition bir ürünü originals serisinin discontinued mu olur bilemiyorum yalnız bir süre sonra satıştan kaldırabilirler elini çabuk tut bence:) Ben kokusunu çok beğendim hafif baharatlı ve şekerli bir kokusu var parfümünü yapsalar olur yani o derece:) El kremini indirimde görürsen denemelisin kullandığım en iyi el kremiydi.

    YanıtlaSil
  4. Yazmayı da okumayı da en sevdiğim yazılar bitenler yazıları.

    YanıtlaSil
  5. ETİKETLERİNİZDEN TAZE BİTTİLERİ TIKLATTIM VE 7 POSTUDA GECENİN BU SAATİNDE KEYİFLE OKUYORUM..

    ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR TEK BİŞİ OKUMA HAKKIM OLSA SANIRIM BLOGLARIN TAZE BİTTİLERİNİ OKUMAYISECERDIM , O DERECE BİLGİLENDİRİCİ VE KEYİFLİ OLUYOR:)
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...