5 Kasım 2011 Cumartesi

Yves Rocher Luminelle Transparan Pudra

Çok uzun zamandır yazmıyorum, okuldu işti gezme tozmaydı derken zaman su gibi geçiyor. Tatil boyunca mümkün olduğunca çok güncelleme yapmaya çalışacağım, yazacak çok şey birikti.

Yves Rocher markasından ilk alışverişimi ŞURADAKİ yazımda anlatmıştım. Bu pudrayı ilk aldığım günden beri kullanıyorum ve yorum yapmaya hazırım:)





Ürün kutusunda bej bir renk gibi dursa da yüze uygulandığında renk vermiyor ve belli olmuyor. Yüzde pütür pütür durmuyor. Ten makyajını sabitleme konusunda bence başarılı fakat başka loose powder kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum. Matlaştırma konusunda da oldukça başarılı, cildin uzun süre mat kalmasını sağlıyor. Ben sabah sürüyorum 8-10 saat rahatsız edici bir parlama yaşamıyorum.
Ben uygulamayı ya the body shoptan aldığım pudra pufu ile  ya da, ürünü ters çevirip kapağına bir miktar dökerek pudra fırçasıyla yapıyorum. Pufla uygulamak daha rahat olsa da puf ciltteki fondöten renkli nemlendirici vesaireye değdiğinde ıslanıyor ve deliklerin tıkanmasına neden oluyor, bu yüzden son zamanlarda fırçayla uygulamayı tercih ediyorum.

Ürün 23 gr ve açıldıktan sonra 1 yıl içinde tüketilmesi gerekiyor, ben her gün kullanmama rağmen bir yılda yarısını bile bitirebileceğimi düşünmüyorum, keşke gramajı daha ufak tuttukları bir seçenek daha olsaydı. Fiyatı 16.90 TL

Ürün bittikten sonra ya da kullanım ömrü dolduktan sonra başka alternatif düşünmeden yenisini alırım ve yağlı, karma ciltli herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Sevgiler...

6 yorum:

  1. ben luminelle serisinin sıkıştırılmış pudrasını kullanıyorum ve hiç memnun değilim alırken bana toz da sıkıştırılmışı da aynı dediler yağlı cilt yapım var daha önce daha ucuz ürünler kullandım bundan çok daha iyiydi niye oldu anlamadım bir fikriniz var mı yves rocherin sıkıştırılmış pudrasıyla ilgili

    YanıtlaSil
  2. Adsız;
    luminelle serisinin kompakt pudrası ile toz pudrası tamamen farklı ürünler, öncelikle kompakt pudranın matlaştırma gibi bir vaadi yok , hatta cilde parıltı katma gibi bir vaadi var ki bu özellikteki pudraları yağlı ciltler kullandıklarında rahatsız edici parlamalara neden olbilirler. Sizi satış görevlisi yanlış yönlendirmiş maalesef.

    YanıtlaSil
  3. tşk ederim bilgi verdiğiniz için:))yazılarınızı keyifle okuyorum..

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim ben teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Hala satıstamıdır bu acaba fıkrın var mı ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...