17 Aralık 2011 Cumartesi

Dr. Hauschka Sürprizi

Dr. Hauschka markası sürekli merak edip , bir türlü denemeye fırsat bulamadığım markalardandı. Bu pakete çook sevindim bu yüzden:)








Paket fotoğraftaki gibi ve içerisinde;
-Rejuvenating yenileyici maske,
-Yüz toniği
-Yüz temizleme süngeri,
-Örgü kesesi içinde lavantal sabun,
-Lavanta kesesi,
-Dr. Hauschka işlemeli havlu,
-Broşür


Ürünleri kullandıktan sonra yorumlayacağım beklemede kalın:)

Pakete sahip olmak isterseniz en yakın GNC'ye gidip 2 adet Dr. Hauschka ürünü almanız yeterli , bu kutu hediyeniz olacak:)

Ya daa ŞURADAN facebook sayfasına ışınlanıp, sayfayı beğenip , şansınızı deneyebilirsiniz. Şanslı facebook izleyicilerine hediyeler veriyorlar...

Dr.Hauschka müşteri hizmetleri yetkilisi Gamze Hanım'a çok teşekkür ediyorum burada...

3 yorum:

  1. Tonik hakkinda yorumlarini bekliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  2. güüle güle kullan canım :) ya bende istiyorum böyle hediyeleri nasıl alabilirim merak ediyorum heheh :)

    YanıtlaSil
  3. viva:dener denemez yorumlarım:)
    betty boop: teşekkürleer:) Şöyle oluyor bana maille ulaştılar Dr.Hauschka müşteri hizmetlerinden iletişim bilgilerimi istediler , paketi göndermek istediklerini belirttiler.. Bana da bu zamana kadar hiç hediye gelmezdi, sanırım biraz uzun süre yazıp belli bir izleyici kitlesine ulaşmak gerekiyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...