17 Aralık 2011 Cumartesi

Ucuz Duş Keyfi Alternatifleri:)

Duşta mis kokan ürünler kullanmayı çok seviyorum:) Kardeşim de keza, fakat kendisinin eli çok bol:) Aynı duşu kullandığımızdan , duş jellerimiz şampuanlarımız da aynıydı son zamanlara kadar, fakat ben bir tık daha kaliteli ürünler kullanmaya başlayınca, duş jellerinin bir haftada, kocaman şampuanların 2-3 haftada bitmesi de bütçemi sarsmaya başladı ve  ürünlerimizi ayırdım:) Çok fenayım biliyorum =)

Ama onun kullandıklarını da ihmal etmiyorum ablaları:)  Son zamanlarda şu ikiliyi aldım mesela ve severek kullanıyor...

1) Wellness Beauty marka Duş jeli: Rossman'dan almıştım. Gül ve İncirli. Oldukça hoş bir kokusu var , tabi kalıcı değil. Cildi de çok kurutmuyor, denenebilir..FİYAT:3.90TL

2) Superdrug marka Body Scrub: Watsons'dan almıştım bunu. Yaban mersini ve narlı. İçindeki peeling taneleri meyve kabuğu gibi ilginç bir scrub. Nemlendiriciliği iyi. Bunu gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. FİYAT: 7-8 TL

Sevgiler...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...