30 Ocak 2012 Pazartesi

Eczanemizde.com Alışverişim

Size her fırsatta anlattığım ve çok severek kullandığım La Roche Posay Hydreane kremim  bitmeye yüz tutunca kendimi sanal eczaneleri araştırırken buldum yine:) Eczanemizde.com'da şimdiye kadar gördüğüm en ucuz fiyata görünce hem Legere hem de Riche versiyonlarını attım sepete;


 

   

    Ürün 40 ml Legere karma ve yağlı ciltler için, Riche ise normal ve kuru ciltler için. FİYAT: 19.73 TL ( %34 indirimler)


Hydreane Legere'i incelemek için TIK TIK!
Hydreane Riche'i incelemek için TIK TIK!




Sebamed Liquid Face and Body Wash'u da size geçen yazılarımda anlatmıştım. Hem yüz temizleme jeli olarak hem de duş jeli olarak çok çok iyi bir ürün bence. Daha önce 250 ml olanını kullanmıştım çok beğenince bu sefer 1000 ml'lik dev boyunu aldım. Sebamed ürünlerinin fiyatı eczanemizde.com' da %35 indirimli ve bana piyasaya oranla uygun geldi.



Ürün 1000 ml ve 40 TL.
İncelemek için TIK TIK!









89 TL üzerine kargo bedava olduğu için de ihtiyacım olan ve her zaman kullandığım birkaç ürün daha ekledim sepete;

Nivea Double Effect Deodorant : 7.90 TL


Nivea Fresh Natural Roll-on : 6.90 TL

Nİvea El Kremi : 5 TL

Siparişimi Pazar gün verdim , bugün kargolandı maili geldi, umarım yarın elime geçerler de sizlerle paylaşırım:) Kargo beklemeyi çoook seviyorum:)

Sipariş notu olarak da ellerinde varsa tester ürünler göndermelerini rica ettim , tester ürünler denemeyi , daha sonra sevdiklerimi alıp kullanmayı seviyorum...

Sevgiler...

8 yorum:

  1. İyi bi alışveriş olmuş. Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. ben eczanemizde.com sitesinden alışverişimden memnun kalmamıştım.fiyatların başka sitelere gore daha uygun oldugu kesın ama son kullanma tarihine çok az süre kalmış ürün yollamışlardı. ayrıca bir de istediğimden farklı bır urun yolladıkları için bir daha da alışveriş yapmadım. sen sorun yaşamamışsın ne guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze hanım ile görüşüldü. Memnuniyetsiliğini gidermek adına elimizden gelen herşeyi yaptık. Siparişinde miadı yakın ürünartık ithalatı yapılmayan elde kalan bir ürün, (kargoya çıkarken kendisine bilgi aktarılarak kargoya verilmiş), bununla beraber diğer üründe de yine bizim dışımızda gerçekleşen bir hata olmasına rağmen toplam müşteri memnuniyeti prensibimiz adına biz bütün siparişin ücretini kendisine iade etmiş bulunmaktayız. Eczanemizde.com geride memnun olmayan tek bir müşteri bile bırakmama ilkesiyle yoluna devam etmeye kararlıdır.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Eczanemizde.com:Gamze hanım sipariş tarihinizi ve numaranizi bizimle paylaşırsanız kontrol edebiliriz. Hatamiz varsa düzeltmek isteriz.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım :)
    bu arada yeni buldum blogunu ve hemen takibe aldım.
    ayrıca mini mini bir çekilişim var ,katılmak istersen beklerim ^^

    xx
    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kozmetik Deilisi: Teşekkürler...

    Gamze: Sanırım sorunun çözülmüş, sevindim adına:)

    Abdurahim Bey: Teşşekürler ilginiz için

    Üftade: Teşekkürlerr.. Hemen göz atıyorum bloguna:)

    YanıtlaSil
  7. Hydreane Legere kremi her blogta görüyorum.benim de problemli bir cildim var her şeyi kullanamıyorum.doktorlar su bazlı kullanmamı öneriyor.bu krem su bazlı mı açıklamalarda bulamadım ama termal su deyince acaba dedim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...