4 Mart 2012 Pazar

Bonacure Miracle Oil

Bu saç serumu/yağı lilakutu'dan çıktığında çok sevinmiştim. Hem gramaj olarak iyi ,hem de marka olarak denemekten memnun olacağım bir marka.




Ürünü kullanıp bitirdim. Bana gelen deneme boyu 5 ml 'idi ve ürün hakkında yorum yapmak için yeterli bir miktar olduğunu düşünüyorum.

Ben saçımı yıkayıp taradıktan ve fazla suyu kağıt havlu ile aldıktan sonra uyguladım fakat parlaklık vermesi için kuru saça da az miktarda uygulanabiliyormuş . Zaten ben ıslak saça uyguladığımdan parlaklık açısından çok fark hissetmemiştim, kuruduktan sonra da bir iki damla kullanmakta fayda var.

Ürün oldukça hafif, saçı yağlandırmayan, çok hafif ve hoş kokan ( argan yağı kokusu baskın ) ve saç uçlarını çok güzel nemlendiren bir ürün.  Üründen çok çok memnun kaldım , çok güzel bir saç bakım ürünü bence.

Ürünün  iki versiyonu var ;normal to thick hair types ( normalden kalın telliye kadar saçlara) ve fine to normal hairs ( ince telliden normale saçlara ) . Bendeki fine to normal hairs olan versiyonu ve tam olarak da bana uygun olan ürün, bu versiyon diğer versiyondan daha hafif yapılıdır diye tahmin ediyorum. Eğer yağlandırma konusunda çekinceleriniz varsa fine to normal hairs versiyonunu tavsiye ederim.

Tek eksisi biraz pahalı olması, ama tam boyu 100 ml ve neredeyse 1 yıl gidecektir diye düşünüyorum. Ben almayı düşünüyorum, size de tavsiye ederim.

FİYAT: 100 ml  70-80 TL

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Benimde lila kutumdan çıkmıştı ve ben kullanıp büyük boyunu aldım..Çok güzel bir ürün bence, saçlarımı hiç olmadığı kadar yumuşattı..Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum o kadar küçük bir kısmı bitti daha, bir şişe yaklaşık 1 yıl gider yani ;))

    YanıtlaSil
  2. sadece sac uclarina uygulaniyor degil mi?

    YanıtlaSil
  3. j.d : Yazını okumuştum:) Evet tam boy çok uzun süre gideceğinden fiyatı pek problem değil... Güle güle kullan...

    deniz ışık: Evet ben sadece saç uçlarıma uyguluyorum ama saçı kuru olanlar yine diplere değdirmeden bütün saça uygulayabilirler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...