24 Mart 2012 Cumartesi

Makyaj Fırçalarım

Az önce bütüüün makyaj fırçalarımı yıkadım ve kurumaya bıraktım:) Koyun gibi dizilmişlerken fotoğraflarını çekip sizinle de paylaşmak istedim:)



Sol Baştan Başlıyorum;
1)For Your Beauty Far Fırçası - Rossman
2)Rival de Loop Young - Rossman
3)Flormar Kaş ve Kirpik Fırçası - Flormar fırça seti
4)E.l.f Studio Far Fırçası - Elf U.K
5)Flormar Sponge - Flormar fırça seti
6)Flormar Far Fırçası - Flormar fırça seti
7)Avon Fondöten Fırçası - Avon
8)Coastal Scents Fondöten Fırçası - Coastal Scents
9)E.l.f Studio Kontür/ Allık Fırçası - Elf U.K
10)E.l.f Pudra/Fondöten Fıçası - Elf U.K
11)Ecotools Blending Fırçası - Ecotools mini fırça seti
12)Ecotools Allık Fırçası - Ecotools mini fırça seti
13)Ecotools Kabuki Fırça - Ecotools mini fırça seti
14)Ecotools Far Fırçası - Ecotools mini fırça seti
15)E.l.f Studio Stipple Fırça - Elf U.K

Fırçaşarı tek tek anlatmayacağım zira çoğunun yazısı var blogda, ama merak ettiğiniz olursa yorum bırakabilirsiniz. Sadece isimlerini ve nereden alındıklarını yazdım .

Sevgiler...

6 yorum:

  1. cnm ecotools un fırçalarından memnun musun? kabukisi pudra sürerken nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecotoolsun özellikle bu küçük boy setini seviyorum, fırçaları oldukça kaliteli tavsiye ederim:) Kabuki fırçan biraz fazla ufak fakat pudra sürme konusunda yeterince iyi bence:)

      Sil
  2. 7 numaralı fırçayı nasıl buluyosun ayrıca flormar fırça seti demişsin allık fırçası falan varsa onları nasıl buluyosun yumuşaklar mı..???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar fırça setinin allık ve pudra fırçalarını alır almaz attım çok kalitesizlerdi ve çok fazla kıl döküyorlardı. Geriye kalan ve bu fotoda olan fırçalar da kötünün iyisi.
      7 numaralı avon fondöten fırçası ise ortayla kötü arası bir fırça fondöteni çok fazla tüketiyor ama uygulaması fena değil , bazen çizgi çizgi fondöten izi bırakıyor.

      Sil
  3. ecotools mini fircalar icin elfden kotu avon ve flormardan iyi diyorsun sanirim.nerden alinir ve ne kadardir ogrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. merhaba. ben bu ecotools kabuki fırça allık sürmek için uygun mu diye sorucaktım. yoksa farklı bi fırçasını mı almalıyım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...