14 Nisan 2012 Cumartesi

Avene Hydrance Optimale Legere

Avene markası uzun zamandır merak ettiğim fakat diğer dermokozmetik markalardan biraz daha pahalı olduğundan uzak durduğum bir markaydı. İlk olarak bu kremini ve termal suyunu denedim.



Avene Hydrance Optimale hassas ciltleri , cildin tolerans seviyesinin altında kalacak şekilde nemlendirmek için üretilmiş bir krem . Legere ve Riche olmak üzere iki versiyonu var. Legere normal ve karma ciltler içinken Riche kuru ve kuruya dönük normal ciltler için.

Hydrance Optimale Legere cilde yumuşaklık ve esneklik veren  Lipidik üçlü (yağ asiti, seramid ve steroller) içeriyor. Nemlendirici olarak glikol ve sebum düzenleyici kapsül içeriyor ve yağ fazı oranı %15. Riche versiyonunda yağ oranı ise %25.

Ürün jel yapıda , oldukça hafif . Cilt kremi zorlanmadan emiyor ve ürün benim için yeterli bir nemlendirme sağlıyor. Yalnız şunu belirtmeliyim ben karma ciltliyim T bölgemde yağlanma olur fakat yanaklarım da çok kuru değildir, yanaklarda kuruluk yaşayan karma ciltlilere bu kremin nemlendirmesi yetersiz gelebilir. Yağlı bölgelerdeki parlamayı engelleme konusunda da başarılı. Ürünün çok hafif ve kimseyi rahatsız etmeyeceğini düşündüğüm, hoş bir kokusu var. Makyaj bazı olarak ne çok başarılı ne de başarısız diyebilirim, ben akşamları sürmeyi tercih ediyorum.Kremin UV 20 filtre içeren versiyonları da mevcut ve gündüz kullanımına daha uygun olacaklardır.

Cildim çok hassas değildir ama yine de belirteyim bende sivilcelenme ve irritasyona neden olmadı, zaten hassas ciltlere yönelik olduğundan bu tip problemleriniz varsa bile rahatlıkla kulanabileceğinizi düşünüyorum.


Ben bu kremi çok severek kullanıyorum , yağlı ve kuruma problemi yaşamayan karma ciltlilere de öneriririm. Performans açısından oldukça güçlü bir krem olmasına rağmen , bence fiyatı açısından alınabilirliği biraz düşüyor.

FİYAT: 40 ml 55 TL

Sevgiler...

9 yorum:

  1. Bu kremin UV legere olanini bende yaz´in almayi düsünüyorum, daha hic denemedim ama beaute-test.com´da cok güzel yorumlari var : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene senden sorulur zaten vivacım:)

      Sil
    2. Avene senden sorulur zaten vivacım:)

      Sil
  2. UV li olanı şiddetle tavsiye ediyorum özellikle karma ve hassas cildiniz varsa.sivilcelenme,kaşıntı vs gibi birşey yapması söz konusu değil.termal suyu içerdiği için özellikle kaşıntı kızarıklık gibi problemlerle savaşıyor.avene termal spray ile birlikte kullandığınızda cildiniz pürüzsüz ve neme doymuş olacaktır diye düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Funda , aklımda bulunsun belki yazın denerim:)

      Sil
    2. Teşekkürler Funda , aklımda bulunsun belki yazın denerim:)

      Sil
  3. Peki sizce nemlendrici olarak Avene mi? La roche posay mı? çok kararsız kaldım.. yaşım 20, cildim karma. yani yanaklarım normal ama T bölgesi yağlı. ve arada alnımda sivilce de çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence fiyatları da göz önünde bulundurarark La Roche Posay tercih edebilirsin...

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...