14 Nisan 2012 Cumartesi

Cosmed Güzellik Kutusu

Cosmed'den gelen bu kutuyu sizelere zevkle takdim ediyorum:)

Birbirinden güzel ürünlerin yanısıra , çok ince düşünülmüş ayrıntılarla dolu bu kotu beni çok mutlu etti, öncelikle Cesi Hanım'a , ardından Cosmed yetkililerine buradan teşekkürlerimi iletiyorum ve fotoğraflara geçiyorum...

 Ürünler bu şık mor kutuda geldi, kutuyu ıvır zıvır kutusu olarak değerlendireceğim...


 Kutunun içine genel bakış:)


 Kutudan çıkan kişiye daha doğrusu bloga özel bu kartpostal çok güzel bir ayrıntı olmuş, kartın arkasında ise elyazısıyla blogumun adıy kullanılarak yazılmış güzel bir yazı var.

 Bu kurabiyeye ise diyecek söz yok:) O kadar şirin ki, kardeşim sürekli başımın etini yedi artık şunun fotoğrafını çek de yiyeyim diye:) An itibariyle tadına da baktım , gayet leziz. Bu kurabiyeler cookiestore'un ellerinden çıkmış. İletişim için cookiestore-esragok.blogspot.com' a ışınlanabilirsiniz.


 Kutunun içinden Cosmed tanıtım cd'si ve kataloğu, cosmed ürün ve pazarlama yetkililerinin kartvizitleri, English Home'dan minik mor bir havlu da çıktı. Yetkililerinin kartvizitlerinin çıkması internet tanıtımına ve bloggerlarla iletişime ne denli önem verdiklerinin göstergesi.




Bunlar da yeni tanıştığım Cosmed ürünleri. Kutudan çıkan bütün ürünler kullanabileceğim ürünler, bütün bloggerlara aynı ürünler mi gönderildi bilmiyorum ama antiaging etkili ürünler gibi kullanamayacağım ürünler çıkmaması iyi oldu.( Gerçi onları da anneme kullandırıyorum:))
Ürünler sırasıyla:
1)El Kremi
2)Selülitler için Vücut Losyonu
3)Tüy Azaltıcı Vücut Losyonu
4)Vanilyalı Nem Maskesi

Ürünleri en kısa zamanda deneyip , yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Ürünleri paylaştıkça Cosmed hakkında genel bilgiler de vereceğim ama kısaca bildiklerimi anlatmam gerekirse Cosmed ürünleri dermokozmetik ürünler, paraben içermiyorlar, alkolsüzler ve unisexler. Oldukça güven veren özelliklerinin yanısıra bir Türk markası olması benim için çok önemli.

Cosmed ürünlerini eczanelerden edinebilirsiniz, size en yakın satış noktasını bulmak için BURAYA, ürünleri incelemek için BURAYA ışınlanabilirsiniz:)

Sevgiler...

1 yorum:

  1. leke kreminden kullandım ve çok memnun kaldım lekelerim önce azaldı sonra kayboldular

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...