18 Nisan 2012 Çarşamba

Lapitak

Lapitak el ve ayak kremlerinin testerları eczanemizde.com alışverişim sırasında gönderilmişti. Öncelikle ayak kremi testerlarını denedim ve cidden çok memnun kaldım, ürünü çok beğendiğimi de yazdım. Bunun üzerine Lapitak yetkilileri bana aşağıda görmüş olduğunuz ürünleri göndermiş:



Fotoğrafta gördüğünüz gibi tam boy el ve ayak bakım kremiyle birlikte birsürü ayak bakım kremi testerı göndermişler.Markaların bu denli hassas olmaları sevindirici.

Ayak bakım kreminden çok memnun kaldım söylediğim gibi ama her iki ürün için de ayrıca bir post hazırlayacağım.

Lapitak ürünlerinin dermatolojik testlerini yaptırıyor ve güvenle kullanabileceğimiz bir marka. İlk piyasaya çıkardıkları ürün ise ayak bakım kremiymiş  ,topuk çatlağı, ayak kokusu, kaşıntı ve pişik gibi sorunların önlenmesinde etkili oluşunun yanısıra nemlendiriciliği de çok iyi olan bu krem şu an da en ön planda olan ürünleri bence.

Lapitak ürünlerini tüm eczanelerden edinebilirsiniz. Lapitak markasına ait ürünleri incelemek için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Sevgiler...

6 yorum:

  1. ben de ayak kreminin testerlarını denedim bayıldım çok güzel nemlendiriyor almayı düşünüyorum elimdekiler bitince güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sen de şimdiden güle güle kullan o zaman:)

      Sil
  2. ayak bakımını önceden marketten alırdım kısa zamanda hemen toparlıyor:)

    YanıtlaSil
  3. lapıtakı bende bayadır kullanıyorum ve hıc bırakmayı dusunmedım cok severek kullandıgım bı uurun

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süre kullanacağım gibi görünüyor...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...