24 Nisan 2012 Salı

LilaKutu Alışverişim #2

Sizlere geçen günlerde ŞURADA anlattığım  siparişimi verirken gözüme takılan, neyse şimdilik kalsın diyip almadığım Petal Fresh Şampuan ve Saç Kremini dayanamayıp sipariş ettim:)

Petal Fresh Organik İçerik Sertifikasına sahip bir marka. Limon otu, lavanta, çay ağacı ve biberiye çzlü seçenekleri var. Benim saçlarım çabuk yıprandığından ve zayıfladığından çay ağacı özlü seriyi tercih ettim. Çay ağacı serisi onarıcı özellikli bir seri, ayrıca bütün Petal Fresh saç ürünleri saç dökülmesini azaltmayı vaad ediyor.









 Şampuan da Saç Kremi de 475'er ml. Lilakutu'da şu an Petal Fresh Şampuan alana saç kremi hediye. İki ürün toplam 39 TL.

Ürünlere BURADAN  göz atabilir ve satın alabilirsiniz...



Diğer siparişimde de olduğu gibi deneme boy ürünler gönderilmişti, petal fresh şampuanı ben seçtim, activar, flormar parfüm ve max factor göz kalemi onların hediyesi:)


Siparişim yine 1 günde elimdeydi ve bilgilendirme servisleri çok iyiydi.Tavsiye ediyorum:)




Şampuan ve saç kremini bir süre denedikten sonra yorumlayacağım.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...