1 Nisan 2012 Pazar

Limango'dan Stila Alışverişim

Limango'da geçen haftalarda Stila kampanyası vardı. Stila markasını seviyorum, şirin ambalajları , indirime girdiğinde pek tatlı hale gelen fiyatları ve bence kaliteli ürünleriyle sevgimi hak ediyor:)

Biliyorsunuz Stila Türkiye'de kolaylıkla bulabildiğimiz bir marka değil, bu yüzden Limango'da kampanyası olduğunda göz atmanızı tavsiye ederim, fiyatlar da oldukça uygun oluyor.





Limango'da daha önce de Stila kampanyası olmuştu ve alışveriş yapmıştım . Fakat bu kampanyada fiyatlar bir önceki kampanyanın da yarısına düşmüştü. Cidden çok çok uygundu fiyatlar. Size aldığım ürünlerin yurtdışı satış fiyatlarını ve benim satın aldığımın fiyatlarını yazacağım bana hak vereceksiniz:)

Ben hali hazırda kullanmakta olduğum ve zaten memnun olduğum ürünleri yedekledim bu siparişimde.


Stila Tinted Moisturizer Oil Free SPF 30 : ( Light 03 ) Bu renkli nemlendiriciyi çok uzun zamandır kullanıyorum ve oldukça memnunum. Hem çok bereketli bir ürün hem de oldukça uygun fiyatlı. Ürünün yorumlarını ve her iki renginin ( Light 02 - Light 03) swatchlarını Şu postumda yapmıştım, TIK TIK!.

Ürünü 9.90 TL'ye aldım.
Stila'nın internet sitesinde bu ürün çok ekstra bir indirime girmiş (çünkü Stila renkli nemlendiricilerinin ambalajlarını değiştiriyor ) ve şu an 16 $'dan satılıyor, normal satış fiyatı ise 36 $.

Ürünün MUA puanı 3.5 , ama birçok insan 5 yıldız vermiş ve ürünü çok beğendiklerini yazmışlar, bence de 3.5 'tan daha yüksek bir puanı hak ediyor.


Stila Jade Blossom Hair Refresher : Bu ürünü de çok severek kullanıyorum, çok bereketli olmasına rağmen fiyatına dayanamayıp yedekledim. Bu ürünün yazısını da yazmıştım, okumak için TIK TIK!

Ürünü 9.90 TL'ye aldım.

Stila'nın sitesinde satış fiyatı 28$


Ürünün MUA puanı ise 3.9, yorumlar gayet güzel, kötü puan verenler genelde kullanmayı beceremeyenler olmuş:)

Stila kampanyalarını takip etmenizi tavsiye ederim:) Limango'ya üye olmak için TIK TIK!

Sevgiler..

3 yorum:

  1. renkli nemlendiricisini ben de merak ediyorum ama hiçbir yerde satılmadığından bir türlü kısmet olmadı denemek :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. hakıkaten cok ucuza almıssın
    gule gule kullan

    YanıtlaSil
  3. Stila Türkiye'de satılıyor mu acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...