30 Nisan 2012 Pazartesi

Yves Rocher Beaute des Mains El ve Tınak Kremi

Hazır el kremim bitmişken Yves Rocher Arnica özlü ( Türkçesi Öküzgözü çiçeği ama ben Arnica'yı tercih edeceğim:)) el ve tırnak bakım kremini kullanmaya başladım.








Ürünle ilgili yorumlarıma geçecek olursam;

* Ürün ne çok akışkan ne de çok katı bir yapıya sahip, bence çok güzel bir yapısı var.

*El tarafından çabucak emiliyor ve yağlı, yapış yapış his bırakmıyor.

*Nemlendirmesi çok iyi, kuru ciltler için dahi yeterli olacaktır.

*Henüz tırnaklara dair bir etkisini gözlemleyemedim fakat uzun süreli kullanımda etkili oluyor olabilir.

*Oldukça hafif , bitkisel bir kokusu var ama hoş bir koku, bana ıhlamur kokusunu çağrıştırıyor.

*Ürün paraben ve türevlerini içermiyor.

Ürün 75 ml ve 14.90 TL . ( İndirim dönemlerinde daha ucuza edinebilirsiniz)

El kremi için çok denebilecek bir gramaja sahip bence , beni uzun süre götürecektir, fakat bitince kesinlikle yenisi alacağım, çok memnun kaldığım bir el kremi oldu.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. gün içinde sürekli yenilemek gerekiyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elini sık yıkamıyorsan uzun süre etkisini koruyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...